وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » گشت‌وگذار بیل گیتس در سیدنی

تاریخ انتشار : 1401/11/03 - 7:59

گشت‌وگذار بیل گیتس در سیدنی

صدای استرالیا– بیل گیتس روز شنبه هنگام خروج از موزه استرالیا به همراه سه محافظ‌ش دیده شد. به نظر می‌رسد […]

گشت‌وگذار بیل گیتس در سیدنی

صدای استرالیا– بیل گیتس روز شنبه هنگام خروج از موزه استرالیا به همراه سه محافظ‌ش دیده شد.

به نظر می‌رسد که این میلیاردر آمریکایی پیش از جلسه‌اش با آنتونی آلبانیزی، ترجیح داده گشتی هم در سیدنی بزند. او لباسی غیر رسمی شامل پیراهن آستین بلند آبی، شلوار کتان، کفش‌های ورزشی قرمز و کلاه سفید پوشیده بود و ساک هدیه کوچکی هم در دست داشت.

بنیان‌گذار شرکت مایکروسافت، شنبه شب جلسه‌ای در خانه کیریبیلی با نخست‌وزیر استرالیا داشت که نخستین دیدار این دو نفر محسوب می‌شود. در این دیدار مسایل مختلفی مانند تغییرات آب و هوایی، انرژی‌های تجدید پذیر و واکسن مورد بحث قرار گرفت.

گیتس گفت که دوست دارد از استرالیا دیدن کند و آلبانیزی هم تاکید کرد که اقدامات بشردوستانه این میلیاردر فناوری را تحسین می‌کند.

نخست‌وزیر استرالیا در این دیدار گفت: ما به تازگی همه‌گیری را پشت سر گذاشته‌ایم، اما باید برای چالش‌های بهداشتی آینده آماده شویم. کاری که برای ریشه‌کن کردن مالاریا و سایر بیماری‌ها در منطقه ما انجام می‌شود بسیار مهم است.

گیتس به همراه بنیاد گیتس و نمایندگانی از شرکت Breakthrough Energy که نوآوری در انرژی پایدار و فناوری را برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای هدایت می کند، از استرالیا بازدید می‌کند.

گیتس از نخست وزیر استرالیا به دلیل مشارکت برجسته‌اش در مسائل بهداشتی بین المللی، از جمله صندوق جهانی مبارزه با ایدز، سل و مالاریا تشکر کرد.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه