وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اخبار » «کوئگزیت»؛ ابراز ناراحتی از آرای مردم کوئینزلند در رسانه‌های اجتماعی

تاریخ انتشار : 1398/02/31 - 12:21

«کوئگزیت»؛ ابراز ناراحتی از آرای مردم کوئینزلند در رسانه‌های اجتماعی

صدای استرالیا - رای مردم کوئیزلند در انتخابات استرالیا و نقش آنها در پیروزی ائتلاف لیبرال، موجب خشم برخی از مردم شده تا جائیکه در رسانه‌های اجتماعی بحث «کوئگزیت» یعنی جدا شدن کوئیزلند از استرالیا را مطرح می‌کنند.

«کوئگزیت»؛ ابراز ناراحتی از آرای مردم کوئینزلند در رسانه‌های اجتماعی

صدای استرالیا – رای مردم کوئیزلند در انتخابات استرالیا و نقش آنها در پیروزی ائتلاف لیبرال، موجب خشم برخی از مردم شده تا جائیکه در رسانه‌های اجتماعی بحث «کوئگزیت» یعنی جدا شدن کوئیزلند از استرالیا را مطرح می‌کنند.

بعد از آنکه دریایی از رنگ آبی در کوئیزلند رویای حزب کارگر برای تشکیل دولت را برباد داد، برخی از مردم به سراغ شبکه‌های اجتماعی رفتند تا نشان دهند که آنها از این وضعیت راضی نیستند.

این افراد بسیار ناراحت بودند، در حقیقت بسیاری از آنها بطور جسارت آمیزی هشتگ کوئگزیت  #Quexit را که منجر به جدایی کوئیزلند از استرالیا می‌شود را منتشر می‌کردند.

در انتخابات روز شنبه دولت ائتلافی توانست بار دیگر مجوز تشکیل کابینه را دریافت کند و این پیروزی تا حد زیادی به رایی که لیبرال‌ها در کوئیزلند به دست آوردند بستگی داشت و «اسکات موریسون» نیز در سخنرانی خود بعد از اعلام نتایج انتخابات، از نتیجه‌ای که در کوئیزلند رقم خورده بود تشکر کرد.

در این میان در حالی که هنوز تعدادی از افراد در خصوص جدایی کوئیزلند از استرالیا مصمم هستند برخی دیگر معتقدند که باید نیوزیلند نیز در این رابطه اعلام نظر کند.

برخی دیگر اما در این میان نظر جالبی دارند و معتقدند که بایکوت موز می‌تواند در کوتاه مدت تاثیر بهتری داشته باشد.

منبع: اس‌بی‌اس


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
دیدگاه کاربران کل نظرات :1
  • بهزاد

    تاریخ : ۳۱ - اردیبهشت - ۱۳۹۸

    با درود فراون از شما. میخواستم آگه ممکنه در مورد مهاجرت صحبت کنم من الان نزدیک ۶ سال که تو اندونزی هستم و ریفیوجی سازمان UNHCR ولی متاسفانه هیچ اقدامی برا اسکان مجداد برام نشده. .من از شما عاجزانه در خواست دارم آگه میتونید صدای ما ایرانیان اندونزی برو به گوش دولت استرالیا برسونید. قولی که دولت استرالیا داده کفته من ریفیوجی های قبل از جولای ۲۰۱۴ رو قبول میکنم و ما ایرانیها همه شامل این قانون.
    میشویم.

    با درود فراون


    پاسخ

ارسال دیدگاه