وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » کمک ۱۰۰ دلاری دولت به خانوارها برای خرج کردن در رستوران‌ها

تاریخ انتشار : 1399/08/20 - 8:16

کمک ۱۰۰ دلاری دولت به خانوارها برای خرج کردن در رستوران‌ها

صدای استرالیا - دولت نیوساوت‌ولز با هدف حمایت از بخش رستوران‌داری و میهمان‌نوازی در این ایالت به خانوارها برای صرف غذا در رستوران‌ها و کافه‌ها 100 دلار کمک می‌کند.


صدای استرالیا – دولت نیوساوت‌ولز با هدف حمایت از بخش رستوران‌داری و میهمان‌نوازی در این ایالت به خانوارها برای صرف غذا در رستوران‌ها و کافه‌ها ۱۰۰ دلار کمک می‌کند.

دولت ایالت نیو‌ساوت‌ولز درحال بررسی طرحی است که بر اساس آن کوپن‌های حداکثر ۱۰۰ دلاری برای هر خانوار اختصاص پیدا خواهد کرد که با استفاده از این کوپن‌ها بتوانند یک وعده غذای رایگان در رستوران‌ها و کافه‌ها صرف کنند.

این طرح ۵۰۰ میلیون دلاری دولت نیو‌ساوت‌ولز برای حمایت از کسب‌وکارهای کوچک در صنعت مهمان‌یاری و غذا است که قرار است همزمان با بودجه ایالتی در روز ۱۷ نوامبر ارائه شود.

گلادیس برجیکلیان، نخست‌ وزیر نیوساوت‌ولزدر این خصوص گفت: متوجه‌ایم که در حال حاضر برای خانواده‌ها چقدر سخت است و همه چه سال پرفشاری را گذرانده‌اند و به‌خصوص برای کسب‌و‌کارهای کوچک چقدر شرایط دشوار است.

وی تصریح کرد: ازآنجاکه از زمان شیوع کووید-۱۹، بخش مهمان‌یاری ایالت نیوساوت‌ولز رکود اقتصادی شدیدی را تحمل کرده، دولت چنین تصمیمی اتخاذ کرده است.

نتایج مطالعه‌ای که مرکز Deloitte Access Economics در ماه می انجام داد ضمن هشدار درخصوص آسیب‌های وارده به بخش‌های مهمان‌یاری و هنر در استرالیا نشان داد که این بخش‌ها ممکن است حتی تا پنج سال دیگر هم نتوانند به وضعیت پیش‌از همه‌گیری ویروس کرونا باز گردند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه