وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » کلاهبرداری از ویکتوریایی‌ها با تبلیغات جعلی خرید توله سگ

تاریخ انتشار : 1401/06/15 - 6:56

کلاهبرداری از ویکتوریایی‌ها با تبلیغات جعلی خرید توله سگ

صدای استرالیا - یک مادر اهل ملبورن ۱۰ هزار دلار از دست داد چون فکر می‌کرد دو توله سگ بولداگ فرانسوی را برای خودش و دخترش خریده است.


صدای استرالیا – یک مادر اهل ملبورن ۱۰ هزار دلار از دست داد چون فکر می‌کرد دو توله سگ بولداگ فرانسوی را برای خودش و دخترش خریده است. حالا مشخص شده که او یکی از صدها نفری در ویکتوریا است که قربانی تبلیغات جعلی خرید توله سگ شده‌اند.

پلیس به ویکتوریایی‌هایی که به دنبال خرید سگ هستند، هشدار داده که مراقب کلاهبرداران باشند. کارآگاهان پلیس در حال بررسی صدها مورد کلاهبرداری از افرادی هستند که در جریان خرید توله سگ هزاران دلار را از دست داده‌اند.

پلیس هشدار داده است که کلاهبرداران از طریق سایت‌هایی که به نظر حرفه‌ای می‌رسند و همچنین بازارهای آنلاین، تبلیغات توله سگ را انجام می‌دهند.

کلاهبرداران معمولا عکسی از توله سگ برای خریداران بالقوه می‌فرستند، سپس از قربانیان می‌خواهند که برای آن سگ سپرده‌های نقدی تهیه کنند، قیمت توله سگ هم معمولا شامل هزینه‌های حمل‌و‌نقل بین‌المللی، بیمه و ثبت‌نام می‌شود.

بسیاری از قربانیان گزارش داده‌اند که در ادامه به بهانه‌های مختلف مانند جعبه‌ها یا تجهیزات مختلف موردنیاز، از آنها درخواست شده که پرداخت دیگری را هم انجام دهند.

کلاهبرداران معمولا به محض انجام پرداخت توسط خریدار، تمام ارتباطات خود را با او قطع می‌کردند.

قربانیانی که توله سگ خود را دریافت نکرده‌اند، گزارش داده‌اند که بین ۷۰۰ تا ۱۰ هزار دلار را از دست داده‌اند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه