وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اجتماعی » کشف لاشه ۵۰۰ اسب مرده در نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1403/01/31 - 2:33

کشف لاشه ۵۰۰ اسب مرده در نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا - پس از کشف بیش از 500 اسب مرده در یک ملک که اجساد آنها در مراحل مختلف تجزیه بودند تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شده است.


صدای استرالیا – پس از کشف بیش از ۵۰۰ اسب مرده در یک ملک که اجساد آنها در مراحل مختلف تجزیه بودند تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز شده است.

لاشه این اسب‌های مرده در بستر خشک یک نهر در این ملک در نزدیکی واگا واگا در نیوساوت‌ولز پیدا شد.

شورای شهر واگا واگا گفت که با پلیس نیوساوت‌ولز برای بررسی مرگ اسب‌ها همکاری می‌کند.

آنها در بیانیه‌ای گفتند: پس از شروع بازرسی از اموال، مشخص شد که کشتار اسب‌ها برای مدت طولانی صورت گرفته است.

تعداد زیادی زباله جداگانه از لاشه‌ها در مکان‌هایی در سراسر این ملک کشف شده است. هنگامی که گستره عملیات شناسایی شد، پلیس نیوساوت‌ولز و سایر سازمان‌های دولتی ایالتی شروع به جمع‌آوری شواهدی برای تخلفات احتمالی و اقدامات نظارتی بر اساس طیف وسیعی از قوانین دولت ایالت کردند.

شورای شهر افزوده است که برخی از اسب‌ها چیزی بیش از بقایای اسکلت نبودند، در حالی که به نظر می‌رسید برخی دیگر نسبتاً تازه کشته شده‌اند.

شبکه خبری ای‌بی‌سی گزارش داده است که به گفته اداره غذای نیوساوت‌ولز، ممکن است این یک اقدام غیرقانونی برای ذبح حیوانات برای تهیه غذای حیوانات دیگر باشد.

پیتر تامپسون، مدیرکل شورای محلی گفت که دیدن این منظره کاری دشوار بود: تلاش شده بود تا لاشه اسب‌ها را با خاک بپوشانند. این تلاش در روزهای قبل از ورود ما انجام شده بود.

مایکل هندرسون، عضو شورای واگا واگا نیز گفت: این همه ما را غافلگیر کرد. این چیزی نیست که شما انتظار داشته باشید در این منطقه پیدا کنید، به خصوص تعداد لاشه‌های اسب که پیدا شده است.این برای این منطقه بسیار نامناسب است.

تحقیقات ادامه دارد و پلیس نیوساوت‌ولز اعلام کرده است اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه