وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 19 May 2024
» اجتماعی » پیشخدمتی که ۱۰ هزار دلار انعام دریافت کرد

تاریخ انتشار : 1401/12/02 - 11:57

پیشخدمتی که ۱۰ هزار دلار انعام دریافت کرد

صدای استرالیا– پیشخدمت رستورانی در ملبورن، انعامی باورنکردنی به مبلغ ۱۰ هزار دلار دریافت کرد. یک مشتری رستوان ایتالیایی گیلسون […]

پیشخدمتی که 10 هزار دلار انعام دریافت کرد

صدای استرالیا– پیشخدمت رستورانی در ملبورن، انعامی باورنکردنی به مبلغ ۱۰ هزار دلار دریافت کرد.

یک مشتری رستوان ایتالیایی گیلسون در یارای جنوبی، هنگام پرداخت صورتحساب ناهار خود، ۱۰ هزار دلار اضافه به عنوان انعام وارد دستگاه EFTPOS کرد.

لورن، پیشخدمت این رستوران که باورش نمی‌شد چنین انعامی دریافت کرده باشد، گفت: از همکارانم خواستم که مبلغ پرداخت شده را با صدای بلند بخوانند. فکر می‌کردم از فرط هیجان یک صفر اضافی یا چیزی شبیه آن دیده باشم.

وی افزود: بارها و بارها آن را در ذهنم مرور می‌کنم. این تجربه ثانیه به ثانیه‌اش سورئال و شگفت انگیز بود.

لورن که دانشجوست حتی مطمئن نبود که اجاره دارد چنین انعام هنگفتی را بپذیرد یا نه.

انعام در رستوران معمولا بین کارکنان تقسیم می‌شود؛ اما مشتری مذکور به طور خاص درخواست کرد که ۷ هزار دلار از این انعام مستقیما به لورن تعلق بگیرد و ۳ هزار دلار باقی‌مانده بین کارکنان توزیع شود.

بررسی‌ها حاکی است که این مشتری سخاوتمند یک تاجر جوان خودساخته است که در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و بیش از ۱۲۰ میلیون دلار املاک در توراک دارد.

لورن گفت: بسیار خوشحالم که خدمات من تا این حد برای او رضایت بخش بوده است.

شارلوت کرو، پیشخدمت گیلسون گفت: او (لورن) در حالی که گریه می‌کرد به سمت من آمد و می‌گفت آیا این واقعی است؟ اگر اشتباه شده باشد چه کار کنم؟

کرو و سایر همکاران در رستوران هم نظرند که لورن واقعا سخت‌کوش است. آنها او را تشویق کرده‌اند که با انعام دریافتی به تعطیلات برود.

لورن گفت: راستش را بگویم، من هرگز به خارج از کشور نرفته‌ام و اولین چیزی که همه به من گفتند این بود که در تعطیلات به مسافرت بروم.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه