وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » پیتر داتون: نباید اجازه ورود کانیه وست به استرالیا داده شود

تاریخ انتشار : 1401/11/05 - 5:00

پیتر داتون: نباید اجازه ورود کانیه وست به استرالیا داده شود

صدای استرالیا - پیتر داتون رهبر حزب لیبرال استرالیا، حزب مخالف دولت گفت که او از ورود کانیه وست به استرالیا جلوگیری می‌کند. کانیه وست در ماه‌های اخیر با حمله به یهودیان، تمجید از آدولف هیتلر و پخش تئوری‌های توطئه دست‌راستی شهرتش را خدشه‌دار کرده و قراردادهای تجاری‌اش را نیز را از دست داده است.


صدای استرالیا – پیتر داتون رهبر حزب لیبرال استرالیا، حزب مخالف دولت گفت که او از ورود کانیه وست به استرالیا جلوگیری می‌کند. کانیه وست در ماه‌های اخیر با حمله به یهودیان، تمجید از آدولف هیتلر و پخش تئوری‌های توطئه دست‌راستی شهرتش را خدشه‌دار کرده و قراردادهای تجاری‌اش را نیز را از دست داده است.

رهبران برجسته جامعه یهودیان استرالیا به دولت آلبانیزی فشار آورده‌اند تا درخواست ویزای کانیه وست، خواننده رپ و طراح را که حالا با نام یه (YE) شناخته می‌شود و شایعه شده که مشتاق ملاقات با خانواده پارتنر استرالیایی جدید خود در ملبورن است، رد کند.

مشخص نیست که آیا یه قصد دارد به استرالیا سفر کند یا خیر. هرالد سان روز دوشنبه گزارش داد که یه می‌خواهد با اقوام بیانکا سنسوری ۲۷ ساله در ملبورن ملاقات کند. سنسوری اوایل ماه جاری فاش کرد که با یه رابطه دارد.

سخنگوی دولت فدرال گفت که اندرو گیلز وزیر مهاجرت قادر به اظهارنظر درباره موارد فردی نیست و نمی‌تواند تائید یا رد کند که درخواستی برای ویزا از سوی یه ارائه شده است یا خیر. وی افزود: همه افراد غیرشهروند باید شرایط مندرج در قانون مهاجرت از جمله الزامات امنیتی و شخصیتی را رعایت کنند و به آنها پایبند باشند.

داتون در روز سه‌شنبه گفت: اظهارات یه درباره یهودیان شرم‌آور و رفتار او در قبال آنها وحشتناک است. او شخصیت خوبی ندارد. تمایل من این است که به او اجازه ورود به استرالیا داده نشود. اگر من تصمیم‌گیرنده بودم، فکر می‌کنم افراد بهتری وجود دارند که می‌توانیم برای ورود به استرالیا به آنها خوشامد بگوییم.

پیتر ورتهیم از مدیران شورای یهودیان استرالیا نیز در نامه‌ای به وزیر مهاجرت استرالیا نوشت: کانیه وست به دلیل جایگاهش به عنوان یک موسیقیدان مشهور، این ظرفیت را دارد که تاثیر زیادی بر جوانان بگذارد. در صورتی که وست اجازه ورود یا ماندن در استرالیا را داشته باشد، خطر قابل توجهی وجود دارد که بخشی از جامعه استرالیا یعنی یهودیان را بدنام کند یا در جامعه استرالیا اختلاف و دشمنی ایجاد کند.

منبع:سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه