وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » پلیس نیوساوت‌ولز: خالی بودن مخزن آب برف‌پاک‌کن ۱۱۴ دلار جریمه دارد

تاریخ انتشار : 1400/12/15 - 4:38

پلیس نیوساوت‌ولز: خالی بودن مخزن آب برف‌پاک‌کن ۱۱۴ دلار جریمه دارد

صدای استرالیا– اعلامیه پلیس نیوساوت‌ولز در مورد مقررات مربوط به استفاده از برف‌پاک‌کن خودرو، بسیاری از رانندگان را سردرگم کرده […]

پلیس نیوساوت‌ولز: خالی بودن مخزن آب برف‌پاک‌کن 114 دلار جریمه دارد

صدای استرالیا– اعلامیه پلیس نیوساوت‌ولز در مورد مقررات مربوط به استفاده از برف‌پاک‌کن خودرو، بسیاری از رانندگان را سردرگم کرده است.

اوایل هفته جاری، فرماندهی پلیس The hills در شمال غربی سیدنی پستی در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرد و به رانندگان یادآوری کرد که باید همواره در مخزن آب برف‌پاک‌کن خود، آب داشته باشند.

در این پست نوشته شده بود: با توجه به میزان بارندگی‌های اخیر، به رانندگان یادآوری می‌کنیم که بر اساس قانون حمل و نقل جاده‌ای، اگر مخزن آب برف‌پاک‌کن‌شان خالی باشد یا تیغه‌های برف‌پاک‌کن‌شان درست کار نکند، جریمه خواهند شد.

جریمه در نظر گرفته شده برای هر یک از این تخلفات ۱۱۴ دلار بدون نمره منفی است.

به این ترتیب اگر پلیس رانندگان را متوقف کند و متوجه شود که مخزن آب برف‌پاک‌کن خالی است و تیغه‌های برف‌پاک‌کن هم خراب است، یک جریمه ۲۲۸ دلاری در انتظار راننده خواهد بود.

در ادامه این پست، یک لینک به صفحه‌ای در وب‌سایت دولت نیوساوت‌ولز درباره اطلاعات جاده‌ای ضمیمه شده بود.

اما واکنش‌ها به این پست فیس‌بوکی منفی بود و برخی پلیس و دولت نیوساوت‌ولز را متهم کردند که در این شرایط به دنبال کسب درآمد است.

کارشناسان توصیه می‌کنند که تیغه برف‌پاک‌کن خودروها، هر ۱۲ ماه یک بار تعویض شود. زیرا برف‌پاک‌کن نامناسب، علاوه بر افزایش خطر به ویژه در هنگان بارندگی، موجب آسیب دیدن شیشه جلو می‌شود.

منبع: دیلی میل

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه