وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » ویکتوریا دهمین روز بدون کرونا، محدودیت‌هایی که برداشته شد

تاریخ انتشار : 1399/08/19 - 5:47

ویکتوریا دهمین روز بدون کرونا، محدودیت‌هایی که برداشته شد

صدای استرالیا –ایالت ویکتوریا دهمین روز متوالی بدون ویروس کرونا را سپری کرد و این درحالی است که ساکنان این ایالت از امروز دوشنبه آزادی‌های بیشتری خواهند داشت.


صدای استرالیا –ایالت ویکتوریا دهمین روز متوالی بدون ویروس کرونا را سپری کرد و این درحالی است که ساکنان این ایالت از امروز دوشنبه آزادی‌های بیشتری خواهند داشت.

اداره بهداشت و خدمات انسانی ایالت ویکتوریا امروز دوشنبه نهم نوامبر اعلام کرد که طی شبانه‌روز گذشته هیچ مورد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا و همچنین مرگ ناشی از ویروس کرونا در این ایالت ثبت نشده است.

این خبر خوشحال‌کننده در حالی منتشر می‌شود که بر اساس اعلام دنیل اندروز، نخست وزیر ویکتوریا از امروز دوشنبه محدودیت‌های بیشتری برای ساکنان ویکتوریا برداشته شده و آنها آزادی‌های بیشتری خواهند داشت.

بر این اساس، از امروز محدودیت تردد در شعاع ۲۵ کیلومتری محل سکونت و کار برداشته می‌شود و مرز موسوم به حلقه آهنین بین کلانشهر ملبورن و مناطق حاشیه‌ای ایالت ویکتوریا حذف می‌شود. بنابراین مردم می‌توانند به هر نقطه از ایالت ویکتوریا که بخواهند سفر کنند.

رستوران‌ها، کافه‌ها و دیگر محل‌های پذیرایی از مشتریان می‌توانند تا ۴۰ مشتری در فضای سربسته و ۷۰ مشتری در فضای روباز داشته باشند.

سالن‌های ورزشی موسوم به جیم، کتابخانه‌ها، مراکز مربوط به جوامع چندفرهنگی و محلی، گالری‌ها، موزه‌ها، سالن‌های تئاتر و سینماها می‌توانند فعالیت خود را آغاز کرده و پذیرای حداکثر ۲۰ نفر باشند.

ساکنان خانه‌های سالمندان می‌توانند روزانه تنها برای دوساعت از یک خانواده بازدیدکننده داشته باشند.

محدودیت حضور کارگران در صنایع گوشت، مرغ و ماهی حذف می‌شود.

ساکنان ویکتوریا می‌توانند همچنان دو بزرگسال و کودکانشان را به عنوان میهمان در خانه داشته باشند اما این دو بزرگسال می‌توانند از دو خانواده مختلف باشند.

کودکان می‌توانند شب را در جایی به جز خانه خود سپری کنند.

مراکز تفریحی و گردشگری می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.


برچسب ها : , , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه