وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » وولورث تا ماه ژوئن کیسه‌های پلاستیکی را از دور خارج می‌کند

تاریخ انتشار : 1402/01/28 - 12:32

وولورث تا ماه ژوئن کیسه‌های پلاستیکی را از دور خارج می‌کند

صدای استرالیا– وولورث در تلاش برای کاهش زباله‌های پلاستیکی، از امروز و به تدریج فروش کیسه‌های پلاستیکی ۱۵ سنتی خود […]

وولورث تا ماه ژوئن کیسه‌های پلاستیکی را از دور خارج می‌کند

صدای استرالیا– وولورث در تلاش برای کاهش زباله‌های پلاستیکی، از امروز و به تدریج فروش کیسه‌های پلاستیکی ۱۵ سنتی خود را در فروشگاه‌های نیوساوت‌ولز، ویکتوریا و تاسمانی قطع می‌کند.

این سوپرمارکت قبلا کیسه‌های پلاستیکی چندبار مصرف خود را در قلمرو پایتختی، قلمرو شمالی، استرالیای جنوبی و استرالیای غربی از دور خارج کرده بود؛ اما تا ماه ژوئن فروش این کیسه‌ها در کل استرالیا متوقف خواهد شد.

یکی از سخنگویان وولورث گفت که مشتریان در ایالت‌هایی که فروش این کیسه‌ها متوقف شده، بازخورد خوبی به این تغییر نشان داده‌اند.

وی افزود: با این اقدام، سالانه بیش از ۱۸۰۰ تن پلاستیک از گردش خارج خواهد شد.

۸۰ درصد این کیسه‌ها از پلاستیک‌های بازیافتی تولید شده و طراحی آنها برای مشتریانی است که فراموش می‌کنند با خود کیسه به فروشگاه بیاورند.

کلز همچنان به عرضه کیسه‌های پلاستیکی Better Bags خود ادامه می‌دهد. ۸۰ درصد این کیسه‌ها نیز از مواد بازیافتی تشکیل شده است.

یکی از سخنگویان کلز گفت: ما از طریق گروه ویژه پلاستیک نرم، با دیگر سوپرمارکت‌های بزرگ برای حمایت از بازیافت پلاستیک نرم و کاهش پلاستیک‌ها غیر ضروری در فروشگاه‌ها همکاری می‌کنیم.

وی افزود: ما به مشتریان خود کیسه‌های کاغذی ۱۰۰ درصد بازیافت شده ارائه می دهیم که در استرالیا ساخته شده و می توان آنها را از طریق جمع‌آوری کنار جدولی بازیافت کرد. 

این سخنگو ادامه داد: ما برای کاهش بیشتر استفاده از کیسه‌های پلاستیکی، در حال آزمایش یک طرح جدید به نام Swap-a-box در فروشگاه‌های منتخب هستیم که به مشتریان اجازه می‌دهد هنگام سفارش‌های آنلاین Click&Collect جعبه‌های قابل استفاده مجدد دریافت کنند.

کلز همچنین در حال بررسی عرضه کیسه‌های کاغذی در سطح ملی است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه