وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » وقت اضافی اداره مالیات برای افراد خود اشتغال (Sole Traders)

تاریخ انتشار : 1399/04/03 - 6:16

وقت اضافی اداره مالیات برای افراد خود اشتغال (Sole Traders)

دفتر خدمات حسابداری ایتکس پلاس - اداره مالیات قصد دارد به افراد خوداشتغال (Sole Traders) فرصت بیشتری بدهد تا بتوانند درآمد قابل ارزیابی حاصل از کسب و کار خود در سال مالی 2018-2019 را گزارش دهند. این اقدام در راستای اجرای اهداف برنامه حمایت از صاحبان مشاغل صورت می‌گیرد.


دفتر خدمات حسابداری ایتکس پلاس – اداره مالیات قصد دارد به افراد خوداشتغال (Sole Traders) فرصت بیشتری بدهد تا بتوانند درآمد قابل ارزیابی حاصل از کسب و کار خود در سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را گزارش دهند. این اقدام در راستای اجرای اهداف برنامه حمایت از صاحبان مشاغل صورت می‌گیرد.

اداره مالیات استرالیا در خبری جدید اعلام کرد کسب و کارهایی با شرایط ویژه برای گزارش درآمد سال مالی ۲۰۱۸-۱۹ خود به منظور دریافت مبلغ بازگشت مالیاتی در طرح حمایت از صاحبان کسب و کار، فرصتی اضافه‌تر خواهند داشت.

لیست شرایطی که ویژه درآمدهای قابل ارزیابی کسب و کارها در سال مالی مذکور، و همچنین میزان فروش در بازه زمانی اول جولای ۲۰۱۸ تا ۱۲ مارس ۲۰۲۰ هستند، به بعضی از شرکت‌ها فرصت بیشتری خواهد داد تا فرم‌های درخواست خود را به اداره مالیات تحویل دهند.

این فرصت به خصوص برای مشاغلی است که تحت تاثیر بحران آتش‌سوزی ماه ژانویه تعهدات تسویه حساب مالیاتی سال ۲۰۱۸-۲۰۱۹ آنها به صورت خودکار به تعویق افتاد.

همچنین برای کسب و کارهایی که در قلمروهای  خارجی استرالیایی قرار دارند و دارای شماره کسب استرالیایی (ABN) نیستند نیز کمک‌هزینه‌های اضافی در نظر گرفته شده است تا تمامی شرکت‌ها بتوانند از سوبسید حقوق اعطایی دولت بهره ببرند.

به گفته اداره مالیات، کسب و کارهای موجود در قلمروهای خارجی و بدون شماره کسب استرالیایی تا ۳۰ ژوئن فرصت اقدام دارند. این طرح صرفا به کسب و کارها زمان بیشتر برای اقدام خواهد داد و به معنی آن نیست که شرکت‌ها الزاما برای دریافت کمک هزینه واجد شرایط خواهند شد.

لیست کامل شرایط کسب و کارها برای بهره بردن از این زمان اضافه را در وب‌سایت اداره مالیات استرالیا بخوانید.


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه