وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » همه چیز در مورد کمک ۲۵ هزار دلاری دولت برای بازسازی و یا ساخت خانه جدید

تاریخ انتشار : 1399/03/16 - 6:06

همه چیز در مورد کمک ۲۵ هزار دلاری دولت برای بازسازی و یا ساخت خانه جدید

صدای استرالیا – اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا صبح روز گذشته پنجشنبه از طرح دولت برای اعطای کمک 25 هزار دلاری به بازسازی و یا ساخت خانه جدید رونمایی کرد و در این گزارش قصد داریم تا جزئیات این طرح و اینکه چه کسانی شامل این طرح می‌شوند را تشریح کنیم.


صدای استرالیا – اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا صبح روز گذشته پنجشنبه از طرح دولت برای اعطای کمک ۲۵ هزار دلاری به بازسازی و یا ساخت خانه جدید رونمایی کرد و در این گزارش قصد داریم تا جزئیات این طرح و اینکه چه کسانی شامل این طرح می‌شوند را تشریح کنیم.

طرح جدید دولت موسوم به HomeBuilder قصد دارد تا به افراد مجرد و متاهلی که قصد بازسازی خانه و یا ساخت خانه جدید در فاصله ماه‌های ژوئن تا پایان ماه دسامبر را دارند کمک ۲۵ هزار دلاری اعطا کند.

گفته شده است که این طرح برای مالیات دهندگان استرالیایی تا ۶۸۸ میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت.

چه کسانی شامل این طرح می‌شوند؟

برای اینکه از این کمک استفاده کنید باید:

  • مالک خانه بوده و در آن زندگی کنید
  • فرد حقیقی باشید
  • شهروند استرالیا باشید
  • افراد مجرد باید درآمد سالانه کمتر از ۱۲۵ هزار دلار و افراد متاهل باید درآمد سالانه کمتر از ۲۰۰ هزار دلار داشته باشند(بر اساس اظهارنامه مالیاتی سال گذشته)

چه مدت زمان دارید؟

برای اینکه بتوانید از این طرح استفاده کنید باید در فاصله ۴ ژوئن تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۰ قرارداد ساخت و یا نوسازی خود را منعقد کرده و عملیات ساخت باید حداکثر سه ماه پس از تاریخ قرارداد آغاز شود.

مبلغ کمک را در چه بخش‌هایی می‌توان هزینه کرد؟

کمک دولتی باید در بخش‌های زیر هزینه شود:

  • ساخت یک خانه جدید به عنوان محلی اصلی زندگی با ارزش حداکثر ۷۵۰ هزار دلار (شامل زمین)
  • بازسازی خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنید با هزینه بین ۱۵۰ هزار تا ۷۵۰ هزار دلار و برای خانه‌ای که ارزش آن پیش از بازسازی بیش از ۱٫۵ میلیون دلار نبوده باشد (برای دریافت کمک دولتی باید دستکم ۱۲۵ هزار دلار سرمایه برای بازسازی خانه داشته باشید

عملیات بازسازی خانه می‌تواند ترکیبی از بازسازی بخش‌های مختلف خانه (مثلا آشپزخانه و حمام) باشد و این عملیات حتما باید تحت نظارت یک سازنده ثبت شده و دارای مجوز انجام شود.

در همین حال این کمک دولتی را نمی‌توانید برای بازسازی بخش‌هایی که به خانه متصل نیستند از جمله استخر، زمین تنیس و سونا و اسپای بیرون از خانه، گرنی فلت و گاراژ استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت وزارت خزانه‌داری استرالیا مراجعه کنید.

منبع: گاردین


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه