وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » هشدار پلیس به والدین: تصویر لباس فرم مدرسه فرزندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید!

تاریخ انتشار : 1400/11/11 - 5:59

هشدار پلیس به والدین: تصویر لباس فرم مدرسه فرزندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید!

صدای استرالیا– به والدین دانش‌آموزان استرالیایی هشدار داده شده که بدون در نظر گرفتن تنظیمات مناسب حریم خصوصی، از انتشار […]

هشدار پلیس به والدین: تصویر لباس فرم مدرسه فرزندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید!

صدای استرالیا– به والدین دانش‌آموزان استرالیایی هشدار داده شده که بدون در نظر گرفتن تنظیمات مناسب حریم خصوصی، از انتشار تصاویر لباس فرم فرزندان‌شان در روز نخست مدارس اجتناب کنند.

بنا به گفته پلیس فدرال استرالیا، تصاویر روز اول مدرسه کودکان که در فضای آنلاین منتشر می‌شود، اطلاعات شخصی آنها را در اختیار مهاجمان و بیماران جنسی قرار می‌دهد.

به گفته پلیس، انتشار این تصاویر، اطلاعاتی همچون نام و مکان را فاش می‌کند که مهاجمان می‌توانند از آنها سوءاستفاده کنند.

هیلدا سیرک، فرمانده مرکز مقابله با آزار کودکان و عملیات حفاظت از کودکان پلیس استرالیا گفت که این پلیس در بسیاری موارد، تصاویر آنلاین کودکان مدرسه‌ای را نزد مهاجمان می‌یابد.

وی افزود: کسی به طور معمول وقتی به یک غریبه برمی‌خورد، آلبوم عکس فرزند‌ش را در اختیار او نمی‌گذارد و اسم و آدرس‌اش را هم به او نمی‌گوید.

سیرک گفت: والدین می‌توانند تصاویری از کودکان‌شان بگیرند و در فضای آنلاین منتشر کنند. البته ما توصیه می‌کنیم کسانی که این تصاویر را به اشتراک می‌گذارند، تنظیمات حریم خصوصی مناسب را در شبکه‌های اجتماعی انجام داده باشند و این تصاویر را فقط با کسانی به اشتراک بگذارند که آنها را می‌شناسند و به آنها اعتماد دارند.

وی از تمامی والدین خواست که تصاویر با لباس فرم مدرسه منتشر نکنند و مطمئن شوند که پس‌زمینه عکس، اطلاعات آدرس یا محل کودکان‌شان را فاش نمی‌کند.

این فرمانده پلیس همچنین از پدران و مادران خواست که همراه با تصاویری که منتشر می‌کنند، از تگ کردن مکان بپرهیزند و اطمینان حاصل کنند که تمامی حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی‌شان در حالت خصوصی است.

 

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه