وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 10 May 2024
» اجتماعی » هشدار به اهالی نیوساوت‌ولز: به ویکتوریا سفر نکنید

تاریخ انتشار : 1399/04/02 - 10:21

هشدار به اهالی نیوساوت‌ولز: به ویکتوریا سفر نکنید

صدای استرالیا- همزمان با افزايش موارد ابتلا به كرونا در ايالت ويكتوريا، از اهالي نيو‌ساوت‌ولز درخواست شده تا به جز در موارد ضروري، از هرگونه سفر به اين ايالت پرهيز كنند.

هشدار به اهالی نيوساوت‌ولز: به ويكتوريا سفر نكنيد

صدای استرالیا– همزمان با افزایش موارد ابتلا به کرونا در ایالت ویکتوریا، از اهالی نیوساوت‌ولز درخواست شده تا به جز در موارد ضروری، از هرگونه سفر به این ایالت پرهیز کنند.

اسکات موریسون و گلادیس برجیکلیان فرماندار نیوساوت‌ولز صبح امروز با بازگو کردن  این توصیه سازمان بهداشت نیوساوت‌ولز، به شهروندان نیوساوت‌ولز اکیدا هشدار دادند به جز در موارد اضطراری، به تعدادی از مناطقی که در ویکتوریا کانون شیوع هستند سفر نکنند.

موریسون با بیان اینکه دولت انتظار جهش ابتلا به کرونا در ویکتوریا را داشت گفت: این بخشی از فرایند زندگی با کووید-۱۹ است، اینکه گاه به گاه مجبور شویم از کاهش محدودیت‌ها عقب‌نشینی کنیم، اما ما نظامی ساخته‌ایم تا بتوانیم با این عقب‌نشینی‌ها سازگار باشیم.

دو مورد جدید در ایالت نیوساوت ولز

طی ۲۴ ساعت گذشته دو مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در نیوساوت‌ولز شناسایی شده‌اند که یکی از آنها مسافری در قرنطینه هتل است و منشا ابتلای دیگری همچنان در دست بررسی است.

هشدار به اهالی نیوساوت ولز برای خودداری از سفر به ویکتوریا صبح امروز توسط سازمان بهداشت نیوساوت‌ولز در بیانیه‌ای در شبکه ۹News منتشر شد. در این بیانیه مناطق هام، کیسی، بریم‌بنک، مورلند، کاردینیا و دربین به عنوان کانون‌های شیوع معرفی شده‌اند.

منبع: ۹ نیوز

خبر مرتبط:

افزایش مبتلایان به کرونا و تمدید شرایط اضطراری در ویکتوریا


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه