وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 17 May 2024
» اجتماعی » نوشیدنی الکلی «هارد سولو» به دلیل شباهت به سولو بدون الکل تغییر نام می‌دهد

تاریخ انتشار : 1402/08/26 - 12:44

نوشیدنی الکلی «هارد سولو» به دلیل شباهت به سولو بدون الکل تغییر نام می‌دهد

صدای استرالیا– در پی شکایتی مبنی بر نقض دستورالعمل‌های بازاریابی، نام نوشیدنی الکلی آماده «هارد سولو» به «هارد ریتد» (Hard […]

نوشیدنی الکلی «هارد سولو» به دلیل شباهت به سولو بدون الکل تغییر نام می‌دهد

صدای استرالیا– در پی شکایتی مبنی بر نقض دستورالعمل‌های بازاریابی، نام نوشیدنی الکلی آماده «هارد سولو» به «هارد ریتد» (Hard Rated) تغییر می‌یابد.

برنامه دستورالعمل تبلیغات نوشیدنی‌های الکلی (ABAC) امروز اعلام کرد که برندینگ و طراحی قوطی نوشیدنی هارد سولو، می‌تواند آن را به شدت برای افراد زیر سن قانونی جذاب کند.

شرکت آبجوسازی کارلتون و یونایتد (CUB) که تولیدکننده این نوشیدنی‌هاست، با تایید تغییر نام هارد سولو، اعلام کرد که این محصول از روز ۹ فوریه سال آینده با نام «هارد ریتد» عرضه می‌شود.

شیرهای عرضه نوشیدنی در میخانه‌ها که نماد هارد سولو روی آنها قرار دارد نیز تا آن زمان تغییر داده خواهند شد.

اما کیفیت و محتوای خود نوشیدنی تغییری نمی‌کند.

شرکت CUB در بیانیه‌ای اعلام کرد که از نتیجه این حکم ناراضی است؛ اما به تصمیم ABAC احترام می‌گذارد و آن را می‌پذیرد.

یکی از سخنگویان این شرکت گفت: ما با پیروی از تصمیم ABAC نام تجاری هارد سولو را از بازار خارج می‌کنیم؛ اما مایلیم به بزرگسالان استرالیایی که عاشق هارد سولو هستند اطمینان بدهیم که طعم این نوشیدنی با تغییر نام آن به هارد ریتد، هیچ تغییری نخواهد کرد.

برنامه دستورالعمل تبلیغات نوشیدنی‌های الکلی با اذعان به اینکه شرکت CUB در بسته‌بندی خود، هارد سولو را نوشیدنی الکلی معرفی کرده که استفاده از نام Solo و سایر ویژگی‌های برند در محصول هارد سولو، جذابیت آن را افزایش می‌دهد و برای افراد زیر سن قانونی این توهم را ایجاد می‌کند که یک محصول غیر الکلی است.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه