وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » نمایشگاه عاشقان سگ در ملبورن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : 1401/06/25 - 6:29

نمایشگاه عاشقان سگ در ملبورن برگزار می‌شود

صدای استرالیا - پس از چندین بار وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بزرگترین نمایشگاه عاشقان سگ (Dog Lovers Show) بار دیگر طرفداران این حیوانات محبوب را گردهم می‌آورد.


صدای استرالیا – پس از چندین بار وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، بزرگترین نمایشگاه عاشقان سگ (Dog Lovers Show) بار دیگر طرفداران این حیوانات محبوب را گردهم می‌آورد.

در این نمایشگاه بیش از ۸۰۰ سگ از بیش از ۱۰۰ نژاد مختلف حضور خواهند داشت و می‌توانید از نزدیک آنها را دیده و ضمن اشنایی با آنها از تماشای توانایی‌های منحصربه فردشان نیز لذت ببرید.

در این نمایشگاه، علاقه‌مند به نژاد خاصی از سگ می‌توانسنند از اطلاعات موردنیاز مانند موارد ضروری درباره آموزش، تغذیه و تناسب سگ با سبک زندگی صاحبش مطلع شوند.

همچنین ده‌ها سگ در این نمایشگاه توسط گروه‌های نجات در سراسر ایالت ویکتوریا برای به سرپرستی گرفتن در دسترس علاقه‌مندان قرارمی‌گیرند و بازدیدکنندگان با فرآیند به سرپرستی گرفتن سگ‌ها آشنا می‌شوند.

علاوه بر فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، در این رویداد نمایش‌های سرگرمی توسط سگ‌های با استعداد مختلف شامل مسابقات موانع مانند پرش بین سکوها و پرش از حلقه‌ها و نمایش سگ‌های پلیس نیز ارائه شد.

زمان: جمعه ۱۴ اکتبر تا یکشنبه ۱۶ اکتبر از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۵ بعدازظهر

مکان: مرکز همایش‌ها و نمایشگاه‌های ملبورن

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و خرید بلیط می‌توانید به وب‌سایت زیر مراجعه کنید:

https://dogloversshow.com.au/melbourne/


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , جشن ها و رویدادها
ارسال دیدگاه