وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 23 April 2024
» اخبار » نقطه بحران؛ درخواست برای صدور مجوز کار به افراد ۱۳ تا ۱۵ ساله

تاریخ انتشار : 1401/06/10 - 8:20

نقطه بحران؛ درخواست برای صدور مجوز کار به افراد ۱۳ تا ۱۵ ساله

صدای استرالیا - انجمن خرده‌فروشان استرالیا (ARA) با هدف برطرف کردن کمبود نیروی کار در این کشور پیشنهاد کرد که نوجوانان ۱۳ ساله بتوانند قهوه درست کنند و بسته‌بندی مواد غذایی را انجام دهند.


صدای استرالیا – انجمن خرده‌فروشان استرالیا (ARA) با هدف برطرف کردن کمبود نیروی کار در این کشور پیشنهاد کرد که نوجوانان ۱۳ ساله بتوانند قهوه درست کنند و بسته‌بندی مواد غذایی را انجام دهند.

پل زرها، مدیر اجرایی انجمن خرده‌فروشان استرالیا گفت که کمبود نیروی کار در استرالیا در نقطه بحرانی قرار دارد و باید برطرف شود.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ هزار موقعیت شغل خالی در خرده‌فروشی‌های سراسر استرالیا وجود دارد و تغییر در مورد سن قانونی کار می‌تواند به جوانان و نوجوانان استرالیایی اجازه دهد تا کمبود نیروی کار را برطرف کنند.

زرها گفت: یک مدل ایده‌آل، مدلی است که در آن به افراد ۱۳ تا ۱۵ ساله اجازه کار بدهیم. اکثر استرالیایی‌ها اولین شغل خود را در خرده‌فروشی یا صنعت مهمان‌نوازی به دست آورده‌اند و مهارت‌های زیادی را هم یاد گرفته‌اند و این مهارت‌ها آنها را برای آینده‌شان آماده کرده است.

در حال حاضر در نیو ساوت ولز حداقل سن برای کار پاره‌وقت وجود ندارد. در ویکتوریا، حداقل سن عمومی برای کار پاره‌وقت یا معمولی ۱۵ سال است. در کوئینزلند، حداقل سن برای کار پاره‌وقت به طور کلی ۱۳ سال است اما افراد زیر ۱۶ سال نیاز به رضایت والدین دارند.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه