وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اجتماعی » منفی بودن تست دوم دو مسافر آلمانی؛ مسافران و پرسنل فرودگاه از قرنطینه خارج شدند

تاریخ انتشار : 1399/09/18 - 6:55

منفی بودن تست دوم دو مسافر آلمانی؛ مسافران و پرسنل فرودگاه از قرنطینه خارج شدند

صدای استرالیا - با اعلام نتیجه منفی تست دوم کرونای  دو مسافر آلمانی، 174 مسافر و پرسنل پرواز و فرودگاه محلی ملبورن می‌توانند از  قرنطینه خارج شوند.


صدای استرالیا – با اعلام نتیجه منفی تست دوم کرونای  دو مسافر آلمانی، ۱۷۴ مسافر و پرسنل پرواز و فرودگاه محلی ملبورن می‌توانند از  قرنطینه خارج شوند.

این ۱۷۴ نفر شامل ۱۶۸ مسافر ، چهار خدمه پرواز و دو خلبان پرواز VA838ویرجین ایرویز از سیدنی به ملبورن هستند که با دو گردشگر آلمانی مذکور در ارتباط بوده‌اند و به آنها گفته شده بود که باید تا مشخص شدن نتیجه تست دوم کرونا، به قرنطینه بروند.

دو گردشگر آلمانی، یکی زنی ۵۳ ساله و دیگری پسری ۱۵ ساله، به طور ناخواسته، مرحله قرنطینه را در سیدنی طی نکرده بودند و روز شنبه با اشتباه یک افسر پلیس نیوساوت ولز، با شکستن مقررات قرنطینه، از سیدنی به ملبورن سفر کردند، موجب شکل گیری وضعیت اضطراری بهداشتی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت و خدمات انسانی، امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: تست دوم کرونای دو مسافر بین‌المللی که در ویکتوریا در قرنطینه اجباری بودند، عصر امروز منفی اعلام شد.

این بیانیه می‌افزاید: تست اولیه دو مسافر مذکور نیز منفی بوده است. این مسافران روزشنبه از سیدنی به ملبورن سفر کردند و بدون قرنطینه شدن در نیوساوت ولز، سوار پرواز محلی  به مقصد ملبورن شده‌ بودند.

بر اساس این بیانیه، تمامی کسانی که در ارتباط نزدیک با این دو مسافر بودند، می‌توانند به مرحله ایزولاسیون خود خاتمه دهند.

علاوه بر این ۱۷۴ نفر، ۵ تن از کارکنانی که در فرودگاه  ملبورن با این دو مسافر صحبت کرده بودند نیز می‌توانند از قرنطینه خارج شوند.

البته دو مسافر آلمانی، همچنان باید به مدت ۱۴ روز در قرنطینه اجباری بمانند و پس از ۱۱ روز، دوباره از آنها تست کرونا گرفته خواهد شد.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه