وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » ممنوعیت استفاده از سرپوش‌های جلوگیری از تف انداختن در نیوساوت‌ولز

تاریخ انتشار : 1402/11/21 - 7:50

ممنوعیت استفاده از سرپوش‌های جلوگیری از تف انداختن در نیوساوت‌ولز

صدای استرالیا - پس از تصویب قانون ممنوعیت استفاده از سرپوش جلوگیری از تف انداختن توسط پلیس، حامیان حقوق بشر این امر را در نیوساوت ولز جشن گرفتند.


صدای استرالیا – پس از تصویب قانون ممنوعیت استفاده از سرپوش جلوگیری از تف انداختن توسط پلیس، حامیان حقوق بشر این امر را در نیوساوت‌ولز جشن گرفتند.

اما آنها نگران هستند که اگر حزب لیبرال کشور در انتخابات آینده پیروز شود، محدودیت‌های بحث برانگیز برای استفاده پلیس از این نوع سرپوش برای کودکان در قلمرو شمالی بازگردانده شود.

ممنوعیت استفاده از «سرپوش ضد تف» در لایحه‌ای که به اتفاق آرا در مجلس نیوساوت‌ولز تصویب شد استفاده پلیس از این وسیله برای متهمان در زندان‌ها، مراکز بازداشت جوانان و مراکز مراقبت‌های روانی را ممنوع می‌کند.

پس از لایحه‌ای مشابه در استرالیای جنوبی در سال ۲۰۲۱، این دومین حوزه قضایی است که این محدودیت‌ها را ممنوع می‌کند.

قلمرو شمالی استفاده از هودهای مقابله با انداختن آب دهان را در بازداشتگاه‌های نوجوانان و سپس در سال ۲۰۲۲ برای کودکان در خانه‌های نگهبانی پلیس متوقف کرد، اما همچنان برای بزرگسالان مجاز است.

کمیسیون حقوق بشر استرالیا مکرراً ممنوعیت استفاده از هود و سرپوش را در تمام حوزه‌های قضایی توصیه کرده است.هواپیمایی ویرجین برای سواحل جزیره‌ای حراج گذاشت

منبع: آسوشیتد پرس استرالیا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه