وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » مروری کوتاه بر خبرهای ۴۸ ساعت گذشته ایران

تاریخ انتشار : 1397/05/08 - 17:17

مروری کوتاه بر خبرهای ۴۸ ساعت گذشته ایران

صدای استرالیا- این روزها اتفاقات زیادی در ایران درحال وقوع است که شاید مهترین آنها پایین آمدن ارزش ریال است، مرور کوتاهی داریم به برخی از این خبرها.

مروری کوتاه بر خبرهای 48 ساعت گذشته ایران

صدای استرالیا-  این روزها اتفاقات زیادی در ایران درحال وقوع است که شاید مهترین آنها پایین آمدن ارزش ریال است، مرور کوتاهی داریم به برخی از این خبرها.

 

پول ایران به پایین‌ترین سطح ارزش خود رسید و هر سکه بیشتر از ۴ میلیون معامله شد

قیمت هر دلار آمریکا را برابر با ۱۱۱۵۰ تومان و هر یورو را برابر با ۱۳۰۵۰ تومان اعلام کرده است. نرخ دقیقی برای مبادله ارزها وجود ندارد و بسته به میزان تقاضا نرخ توافقی در لحظه تعیین می شود. فاصله زیادی بین نرخ فروش و خرید وجود دارد. گفته می شود نرخ دلار استرالیا به صورت تقریبی تا ۷۵۰۰ خرید و ۸۲۰۰ ارسال از ایران اعلام می شود.

 

شهرام جزایری هنگام خروج از ایران بازداشت شد

دادگستری استان آذربایجان غربی خبر داده که شهرام جزایری، بازرگان و سرمایه‌گذار ایرانی هنگام خروج غیرقانونی از ایران شناسایی و بازداشت شده است. البته شهرام جزایری این خبر را تکذیب کرده است.

 

مُرده ای که ۱۰۵۰۰ موبایل وارد کرد

دادستان تهران: در یک پرونده ۱۰۵۰۰ گوشی تلفن همراه وارد کشور شده که مالک این گوشی‌ها در قید حیات نبوده است.

 

سریلانکا و احتمال “چای در برابر نفت”

به گزارش ایرنا، اخیرا رسانه‌ها در سریلانکا خبری منتشر کرده‌اند مبنی بر اینکه صادرکنندگان چای سریلانکا که از تهدیدات آمریکا نسبت به اعمال تحریم علیه کشورهایی که با ایران مراودات تجاری دارند احساس خطر کرده‌اند، به مقامات این کشور پیشنهاد داده‌اند تا چای را با نفت معامله کنند.

 

اخبار جدید در مورد رفع حصر

پایگاه اطلاع رسانی جماران به نقل از فرزند مهدی کروبی نوشته است: “من به واسطه یکی از دوستان از آقای جهانگیری شنیدم که در جلسه هفته گذشته شورای عالی امنیت ملی رفع حصر و نیز محدودیت های آقای خاتمی مصوب شده است.”

 

 

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی
ارسال دیدگاه