وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » قول بیل شورتن برای افزایش پذیرش پناهجویان در خاک استرالیا

تاریخ انتشار : 1397/09/30 - 15:41

قول بیل شورتن برای افزایش پذیرش پناهجویان در خاک استرالیا

صدای استرالیا – رهبر مخالفان دولت استرالیا اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو شمار پذیرش مهاجران را افزایش خواهد داد.

قول بیل شورتن برای افزایش پذیرش پناهجویان در خاک استرالیا

صدای استرالیا – بیل شورتن رهبر مخالفان دولت استرالیا اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات پیش رو شمار پذیرش مهاجران را افزایش خواهد داد.

بیل شورتن، رهبر حزب کارگر استرالیا که خود را برای انتخابات سراسری سال آینده در استرالیا آماده می‌کند، با انتقاد از سیاست‌های دولت کنونی گفت که در صورت پیروزی حزبش در انتخابات بودجه در نظر گرفته شده برای برنامه پناهجویان منطقه‌ای سازمان ملل را افزایش داده و میزان پذیرش پناهجویان در خاک استرالیا را نیز افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد که قصد دارد وقتی صحبت از پناهجویان می‌شود، وجهه استرالیا به عنوان یک “شهروند بین‌المللی خوب” را بهبود ببخشد اما در عین حال تاکید کرد که از شروع مجدد فعالیت قاچاقچیان انسان جلوگیری خواهد کرد.

او که در کنفرانس ملی حزب کارگر سخن می‌گفت، افزود که حزبش همچنان باید از بازگرداندن قایق‌های حامل پناهجویان و همچنین بررسی پرونده پناهجویان قایقی در مراکز خارج از خاک استرالیا در مانوس و نائورو حمایت کند.

استرالیا در حال حاضر سالانه ۲۵ میلیون دلار به آژانس پناهندگان سازمان ملل کمک می‌کند و حزب کارگر قصد دارد این مبلغ را به ۱۰۰ میلیون دلار در سال یا ۵۰۰ میلیون دلار در سال در پنج سال نخست دولت بیل شورتن افزایش دهد.

منبع: سیدنی مورنینگ هرالد


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , دانستنی های استرالیا , مهاجرت , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه