وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024
» اخبار » صعود جوکوویچ، تیم، هالپ و اوساکا به دور دوم

تاریخ انتشار : 1399/11/21 - 4:39

صعود جوکوویچ، تیم، هالپ و اوساکا به دور دوم

صدای استرالیا- مرد شماره یک و سه جهان به همراه بانوی شماره دو و سه جهان با پیروزی برابر حریفانشان […]

صعود جوکوویچ، تیم، هالپ و اوساکا به دور دوم

صدای استرالیا- مرد شماره یک و سه جهان به همراه بانوی شماره دو و سه جهان با پیروزی برابر حریفانشان به دور دوم تنیس اپن استرالیا راه یافتند.

تنیس اپن استرالیا روز گذشته آغاز شد و شانس‌های قهرمانی با شکست حریفانشان به دور دوم صعود کردند. در بخش مردان نواک جوکوویچ برابر چاردی قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان با نتایج ۶ بر ۳، ۶ بر یک و ۶ بر ۲ حریف فرانسوی‌اش را شکست داد.

دومینیک تیم به مصاف میخائیل کوکوشیکین رفت و ۳ بر صفر حریفش را مغلوب کرد. تنیسور اتریشی در ست اول برای پیروزی به زحمت افتاد و ۷ بر ۶ پیروز شد. در ادامه شرایط عوض شد و مرد شماره سه جهان ست های دوم و سوم را به ترتیب با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ به خود اختصاص داد.

الکساندر زورف مقابل مارکوس جیرون قرار گرفت و ۳ بر یک پیروز شد. مرد شماره هفت جهان در ست اول ۷ بر ۶ مغلوب حریف آمریکایی اش شد. تنیسور آلمانی در ادامه توانست جبران کند و ۷ بر ۶ پیروز شود. برتری او در ست‌های سوم و چهارم هم ادامه داشت و ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ حریفش را شکست داد.

دیگو شوارتسمن با الیاس یمر بازی کرد و ۳ بر یک پیروز شد. حذف گائل مونفیس از اتفاق های مهم روز نخست بود. مرد شماره یازده جهان با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. در دیگر بازی مهم کارنیو بوستا به راحتی کی نیشیکوری را ۳ بر صفر شکست داد.

آدرین مانارینو، کورنتین موتت، میلوش رائونیچ، ریلی اوپلکا، استن واورینکا، الکس بولت، فریتس، پدرو مارتینس، مارتن فوکسوویچ، کاراتسف، ککمانوویچ، بوبلیک، داکورث، اومبرت، مولر، تیافوئه، دیمیتروف، کوپفر، الیاسیم، تامیک، کریوس، کرسی و شاپووالوف با پیروزی برابر حریفانشان به دور بعد صعود کردند.

در بخش زنان سیمونا هالپ برابر لیزت کابررا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بانوی شماره دو جهان در ست های اول و دوم به ترتیب ۶ بر ۲ و ۶ بر یک حریفش را شکست داد.

نائومی اوساکا به مصاف پاولیوچنکووا رفت و ۲ بر صفر حریفش را شکست داد. بانوی شماره سه جهان ۶ بر یک و ۶ بر ۲ پیروز شد.

سرنا ویلیامز، سابالنکا، ریباکینا، ویتووا، وندروسووا، اسویاتنگ و وانگ هم با شکست حریفانشان به دور دوم راه پیدا کردند.

مهمترین اتفاق روز نخست در بخش زنان حذف آنجلیک کربر برابر برناردا پرا بود که تنیسور آلمانی ۲ بر صفر مغلوب شد.

منبع: ایسنا


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی
ارسال دیدگاه