وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024
» اخبار » صدور مجوز فعالیت برای یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت جدید

تاریخ انتشار : 1401/10/27 - 4:39

صدور مجوز فعالیت برای یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت جدید

صدای استرالیا - شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت جدید بونزا ایرلاینز با تائید سازمان ایمنی هوانوردی غیرنظامی، گواهینامه اپراتور هوایی خود و مجوز شروع پروازهایش را به فرودگاه‌های منطقه‌ای در سراسر کوئینزلند و بین ایالتی دریافت کرد.


صدای استرالیا – شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت جدید بونزا ایرلاینز (Bonza Airlines) با تائید سازمان ایمنی هوانوردی غیرنظامی، گواهینامه اپراتور هوایی خود و مجوز شروع پروازهایش را به فرودگاه‌های منطقه‌ای در سراسر کوئینزلند و بین ایالتی دریافت کرد.

این شرکت هواپیمایی در مجموع به ۱۷ مقصد پرواز خواهد داشت، از جمله ۱۳ مقصد از پایگاه خود در سان شاین کوست مانند کنز، تاونسویل، ویتساندی کوست، مک‌کی، راکهمپتون، گلدستون، بوندابرگ و تووومبا ولکمپ در کوئینزلند.

مقاصد بین ایالتی هم عبارتند از: کافس هاربر، پورت مک‌کواری، تامورث، نیوکاسل، آلبری، میلدورا، آوالون و ملبورن.

کاترین کینگ وزیر توسعه منطقه‌ای گفت که بونزا ایرلاینز نخستین شرکت هواپیمایی بزرگ جدید در استرالیا از زمان راه‌اندازی شرکت تایگر ایرویز در بیش از ۱۵ سال پیش تاکنون است.

تیم جردن مدیرعامل بونزا ایرلاینز گفت هم که انتظار دارد فروش بلیت‌های این شرکت طی چند روز آینده آغاز شود و پروازها نیز قرار است قبل از ماه فوریه شروع شوند.

وی افزود: بونزا ایرلاینز به هدف کم‌هزینه بودن خود ادامه خواهد داد و ما معتقدیم که کرایه‌ها باید از حدود ۵۰ دلار برای هر ساعت پرواز شروع شوند.

بلیت پروازهای بونزا ایرلاینز فقط از طریق اپلیکیشن Fly Bonza یا آژانس‌های مسافرتی آن در دسترس هستند.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه