وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » شکایت‌ها ترتیب اثر داده نشد؛ تبلیغ ستاره اونلی‌فنز باقی می‌ماند

تاریخ انتشار : 1402/02/15 - 7:04

شکایت‌ها ترتیب اثر داده نشد؛ تبلیغ ستاره اونلی‌فنز باقی می‌ماند

صدای استرالیا – به رغم دریافت بیش از 350 شکایت برای حذف یک تبلیغ جنجالی از یک منطقه پرتردد در شهر پرت، نهاد ناظر بر تبلیغات استرالیا رای به ماندن این تبلیغ داد.


صدای استرالیا – به رغم دریافت بیش از ۳۵۰ شکایت برای حذف یک تبلیغ جنجالی از یک منطقه پرتردد در شهر پرت، نهاد ناظر بر تبلیغات استرالیا رای به ماندن این تبلیغ داد.

قرار گرفتن پوستر تبلیغاتی مربوط به یک ستاره OnlyFans با نام ساوانا ملقب به WC Savage در یکی از مناطق پرتردد شهر پرت باعث خشم برخی از مردم شده بود و بسیاری از آنها برای حذف این تبلیغ شکایت کرده بودند.

در روز ۲۶ آوریل نهاد ناظر بر تبلیغات استرالیا اعلام کرد که ۲۵۰ شکایت در این خصوص دریافت کرده است که مضمون برخی از آنها این بود که این تبلیغ استفاده ابزاری از زنان را ترویج می‌دهد. یکی از شکایت کنندگان نیز گفته بود که این تبلیغ برای افرادی که با اعتیاد به پورن دست و پنجه نرم می‌کنند، نامناسب است.

با این حال نهاد ناظر بر تبلیغات استرالیا اعلام کرد که این تبلیغ استانداردهای تبلیغاتی در استرالیا را نقض نکرده است.

یک سخنگوی این نهاد گفت: مسائل مربوط به نمایش جنسیت و تمایلات جنسی در تبلیغات پیچیده است. پنل بررسی کننده این موضوع متشکل از اعضای متنوعی است که سوابق و دیدگاه‌های مختلف را از درون جامعه نشان می‌دهند و برای نمایندگی و حفظ استانداردهای رایج جامعه در تبلیغات تلاش می‌کنند.

ساوانا که این تبلیغ متعلق به اوست در گفت‌وگو با شبکه خبری نیوز گفت: بیلبورد را با قیمت اولیه ۷۷۰۰ دلار در اختیار گرفته و تنها در هفته اول از طریق ارجاعات و پس از آن پوشش رسانه‌های جهانی از واکنش‌ها، ۱۰۰ هزار دلار درآمد داشته است.

این تبلیغ که بازگشت سرمایه‌ای معادل ۱۱۹۸ درصدی برای ساوانا داشته به او این امکان را داده است تا برای خرید خانه جدید خود اقدام کند.

ساوانا مدعی شده است که پس از انجام این تبلیغ، تعداد مشترکانش از هزار به ۱۰ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

منبع: شبکه خبری نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه