وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اخبار » شهردار ملبورن به آزار جنسی متهم شد

تاریخ انتشار : 1396/09/27 - 12:09

شهردار ملبورن به آزار جنسی متهم شد

شهردار ملبورن پس از متهم شدن به آزار جنسی یک ماه مرخصی گرفت.


صدای استرالیا – شهردار ملبورن پس از متهم شدن به آزار جنسی یک ماه مرخصی گرفت.

رابرت دویل، شهردار ملبورن متهم است که خانم تسا سولیوان را که از اعضای شورای شهر ملبورن بوده مورد آزار جنسی قرار داده است.

خانم سولیوان روز جمعه از شورای شهر ملبورن استعفا داده و سپس شکایت خود را علیه شهردار تنظیم کرد. او مدعی شده است که آقای دویل ضمن گفتن کلمات جنسی سینه‌های او را نیز لمس کرده است.

رابرت دویل  ضمن رد ادعای خانم سولیوان گفت که با تحقیقات کاملا همکاری خواهد کرد و به همین خاطر به مدت یک ماه از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.

شورای شهر ملبورن تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده‌ است و شهردار ملبورن در صورت اثبات جرمش با جریمه‌های سنگینی روبرو خواهد بود.

شهردار ملبورن به آزار جنسی متهم شد/یک ماه مرخصیصدای استرالیا – شهردار ملبورن پس از متهم شدن به آزار جنسی یک ماه مرخصی گرفت.‏رابرت دویل، شهردار ملبورن متهم است که خانم تسا سولیوان را که از اعضای ورای شهر ملبورن بوده مورد آزار جنسی قرار ‏داده است.‏خانم سولیوان روز جمعه از شورای شهر ملبورن استعفا داده و سپس شکایت خود را علیه شهردار تنظیم کرد. او مدعی شده است ‏که آقای دویل ضمن گفتن کلمات جنسی سینه‌های او را نیز لمس کرده است.‏رابرت دویل ضمن رد ادعای خانم سولیوان گفت که با تحقیقات کاملا همکاری خواهد کرد و به همین خاطر به مدت یک ماه از ‏سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد.‏شورای شهر ملبورن تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده‌ است و شهردار ملبورن در صورت اثبات جرمش با جریمه‌های ‏سنگینی روبرو خواهد بود.‏با صدای استرالیا در فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام همراه باشید تا در جریان آخرین اخبار، رویدادها و اطلاعات مفید، مهم و جذاب ‏کشور ‏زیبای استرالیا قرار بگیرید‎ ‎ www.instagram.com/voaustralia www.facebook.com/VOAustralia t.me/VOAustralia

Posted by ‎صدای استرالیا‎ on Sunday, December 17, 2017


برچسب ها : ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , سیاسی
ارسال دیدگاه