وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024
» اجتماعی » شروع فصل تعطیلات زمستانی و پیش‌بینی هرج و مرج در فرودگاه‌های استرالیا

تاریخ انتشار : 1401/04/02 - 7:11

شروع فصل تعطیلات زمستانی و پیش‌بینی هرج و مرج در فرودگاه‌های استرالیا

صدای استرالیا- میلیون‌ها نفر در فصل تعطیلی مدارس، قصد سفر می‌کنند؛ بنابراین هرج و مرج فرودگاه‌های استرالیا به این زودی‌ها […]

شروع فصل تعطیلات زمستانی و پیش‌بینی هرج و مرج در فرودگاه‌های استرالیا

صدای استرالیا- میلیون‌ها نفر در فصل تعطیلی مدارس، قصد سفر می‌کنند؛ بنابراین هرج و مرج فرودگاه‌های استرالیا به این زودی‌ها قرار نیست به پایان برسد.

فرودگاه سیدنی برای فصل تعطیلات بین ۲۷ ژوئن تا ۱۷ جولای، پذیرش ۲٫۱ میلیون مسافر را پیش‌بینی کرده است. در تعطیلات عید پاک گذشته و بین ۴ تا ۲۴ آوریل، این فرودگاه شاهد ۱٫۸ میلیون مسافر بود که موجب هرج و مرج و شکل‌گیری صف‌های طولانی و معطلی و تاخیرهای زیاد شد.

برآورد این فرودگاه از تعداد مسافران تعطیلات زمستانی، شامل بیش از ۱٫۵ میلیون مسافر داخلی (در مقایسه با ۱٫۳۹ میلیون نفر در ماه آوریل) و ۵۶۰ هزار مسافر خارجی (در برابر ۳۷۶ هزار نفر در تعطیلات عید پاک) است.

جف کولبرت، مدیر ارشد اجرایی فرودگاه سیدنی گفت: ما برای سامان‌دادن امور تمامی اقدامات لازم را از قبیل به کارگیری ۶۰ نیروی جدید خدمات مشتریان برای مدیریت صف‌های مسافران بر اساس اولویت پرواز انجام داده‌ایم.

تغییر در سیستم صف‌بندی، راه‌اندازی خط اولویت امنیتی در پروازهای بین‌المللی و ایجاد یک ایستگاه تاکسی جدید از جمله سایر اقدامات این فرودگاه است.

وی با بیان اینکه فرودگاه سیدنی همچنان در حال بازسازی نیروی انسانی خود در شرایط پسا-کووید است، تاکید کرد که هم اکنون در سخت‌ترین بازار مشاغل در حدود نیم‌قرن اخیر هستیم.

در این شرایط به مسافران توصیه می‌شود که دو ساعت پیش از زمان پرواز برای پروازهای داخلی و سه ساعت برای پروازهای بین‌المللی در فرودگاه حاضر باشند.

به گفته گرگ هی، مدیرکل عملیات فرودگاهی فرودگاه سیدنی تاکید کرد که مهم است که تا حد ممکن این ساعت‌ها رعایت شود و مسافران زودتر از زمان‌های توصیه شده به فرودگاه نیایند.

همچنین شلوغ‌ترین روزهای فرودگاهی، دوشنبه‌ها، پنج‌شنبه‌ها و به ویژه جمعه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

هی گفت: در تمامی روزها، از صبح زود تا اواسط صبح شلوغ خواهد بود و از پیش از ظهر تا بعد از ظهر تعداد مسافران کمتر می‌شود. اما دوباره در غروب‌ها تعداد مسافران به حداکثر می‌رسد.

منبع: ۹ نیوز

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه