وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024
» اجتماعی » شاسی‌بلند جدید تویوتا به استرالیا آمد

تاریخ انتشار : 1401/10/16 - 6:48

شاسی‌بلند جدید تویوتا به استرالیا آمد

صدای استرالیا– تویوتا کرولا کراس SUV، خودرو شاسی بلند جدید تویوتا، که قصد دارد رکورد فروش پرفروش‌ترین خودروی جهان را […]

شاسی‌بلند جدید تویوتا به استرالیا آمد

صدای استرالیا– تویوتا کرولا کراس SUV، خودرو شاسی بلند جدید تویوتا، که قصد دارد رکورد فروش پرفروش‌ترین خودروی جهان را بشکند، وارد استرالیا شده است.

تویوتا کرولا با تولید ۵۱ میلیون دستگاه، پرفروش‌ترین خودرو جهان است. برای مقایسه بد نیست بدانید که دومین خودرو پرفروش جهان، فولکس واگن بیتل است که ۲۱٫۵ میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است.

شاسی بلند جدید تویوتا یک وسیله نقلیه مناسب برای تعطیلات آخر هفته تابستان است که به سیستمی کاملا متصل، کارایی بالا، موتور هیبریدی و فناوری پیشرفته مجهز است.

این خودرو کاربردی برای افرادی که سبک زندگی ماجراجویانه دارند، مناسب است.

با سیستم متصل این خودرو، رانندگان می‌توانند در هر زمان وضعیت درها و چراغ‌ها را از راه دور بررسی کنند و به اطلاعاتی از جمله آخرین مکان خودرو و سفرهای اخیر دسترسی داشته باشند. روشن و خاموش کردن خودرو و کنترل هوای داخل کابین نیز از جمله امکاناتی است که از راه‌دور وجود دارد و همه اینها از طریق اپلیکیشنmyToyota Connect انجام می‌شود.

طراحی شیک این خودرو، نه تنها در بدنه بیرونی مدنظر بوده؛ بلکه در داخل کابین نیز رعایت شده است. سازگاری باCarPlay  اپل و Android Autoبه رانندگان امکان می‌دهد آهنگ‌ها یا پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی مورد علاقه خود را روی نمایشگر چند‌رسانه‌ای بزرگ دنبال کند.

همچنین از طریق سیستم هوش مصنوعی بازشناسی صوت، کاربران می‌توانند با جمله Hey Toyota! دستیار صوتی‌شان را فعال کنند. البته کاربران Apple CarPlay هم می‌توانند بدون زدن دکمه فعال‌سازی سیستم دستورات صوتی روی فرمان، با جمله Siri Voice Wake up دستیار صوتی اپل را فعال کنند. 

مجموعه ویژگی‌های کمک راننده Toyota Safety Sense نیز در این خودرو ارتقا داده شده و فناوری‌های جدیدی از جمله سیستم کمکی تغییر خط و خروج ایمن از پارک به آن افزوده شده است.

همچنین سیستم کمکی پارک پیشرفته که در پرچم‌دار کرولا کراس اتموس ارائه شده است، دارای حافظه‌ای است که راننده را قادر می‌سازد تا حداکثر سه جای پارک را که به طور منظم برای پارک آسان ثبت کند.

قیمت کرولا کراس از ۳۳ هزار دلار دلار برای نسخه بنزینی GX با سه سطح تریم متشکل از GX،GXL  و پرچمدار Atmos آغاز می‌شود.

مدلGX  با پیشرانه هیبریدی کم‌مصرف با تنها ۲۵۰۰ دلار اضافه قابل خریداری است و  مدل GX 2WD هیبریدی با قیمت ۳۵۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

قیمت تقریبی مدل‌های تویوتا کرولا کراس جدید به نقل از دیلی میل

مدل GX بنزینی: ۳۳۰۰۰ دلار

مدل GX Hybrid 2WD : 35500 دلار

مدل GXL بنزینی: ۳۶۷۵۰  دلار

مدل GXL Hybrid 2WD:39250  دلار

مدل GXL Hybrid AWD: 42250 دلار

مدل Atmos بنزینی: ۴۳۵۵۰ دلار

مدل Atmos Hybrid 2WD: 46050 دلار

مدل Atmos Hybrid AWD: 49050 دلار

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه