وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » سرقت از بزرگترین مرکز خرید استرالیا؛ ساعت‌هایی به ارزش ۲ میلیون دلار تنها در ۴ دقیقه

تاریخ انتشار : 1402/09/14 - 1:07

سرقت از بزرگترین مرکز خرید استرالیا؛ ساعت‌هایی به ارزش ۲ میلیون دلار تنها در ۴ دقیقه

صدای استرالیا - پلیس ایالت ویکتوریا به دنبال دزدی است که ساعت‌های لوکس به ارزش دو میلیون دلار را از بزرگترین مرکز خرید استرالیا به سرقت برده است.


صدای استرالیا – پلیس ایالت ویکتوریا به دنبال دزدی است که ساعت‌های لوکس به ارزش دو میلیون دلار را از بزرگترین مرکز خرید استرالیا به سرقت برده است.

این مرد تنها چند دقیقه طول کشید تا وارد مرکز خرید چدستون شود و سپس با پشت سر گذاشتن موانع امنیتی یک فروشگاه لوکس با انبوهی از ساعت های گران قیمت فرار کند.

این دزدی حدود ساعت ۳ صبح روز یکشنبه توسط مردی انجام شد که خود را با لباس سیاه و ژاکت نارنجی پوشانده بود و ماسک بر صورت زده بود.

بر اساس تحقیقات اولیه، دزد از یک محوطه بارگیری در پشت مرکز خرید وارد شده و سپس به فروشگاه کندی در طبقه سوم دسترسی پیدا کرده است.

او پس از وارد شدن به فروشگاه چند کابینت را شکسته و ۳۰ ساعت لوکس از جمله ساعت‌های رولکس و فرانک مولر را به سرقت برد.

ارزش کل ساعت‌های به سرقت رفته حدود دو میلیون دلار است و به گفته پلیس این سرقت تنها چهار دقیقه طول کشید.

فروشگاه لوکس کندی در مرکز خرید چدستون کالاهای متنوعی از جمله از برندهای Cartier، Omega و Dolce and Gabbana می‌فروشد و حضور در آن تنها با تعیین وقت قبلی انجام می‌شود.

پلیس ایالت ویکتوریا معتقد است که که این دزدی ممکن است یک کار داخلی یا جرمی بوده باشد که توسط شخصی آشنا با فروشگاه و طراحی مرکز خرید چدستون انجام شده است.

ساعت‌هایی مانند رولکس به قدری مورد تقاضا هستند که اغلب یک لیست انتظار سه ساله برای خرید آن وجود دارد و ارزش فروش مجدد آنها بین ۵۰ تا ۷۵ درصد قیمت خرده فروشی است.

پلیس امیدوار است دوربین‌های امنیتی که در بخش‌های مختلف نصب شده‌اند  به دستگیری این دزد کمک کند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه