وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اخبار » سخاوتمندترین شهرهای استرالیا در سال ۲۰۲۳

تاریخ انتشار : 1402/09/16 - 3:50

سخاوتمندترین شهرهای استرالیا در سال ۲۰۲۳

صدای استرالیا– پلتفرم جمع‌آوری کمک‌های مالی GoFundMe، یک شهر منطقه‌ای در کوئینزلند را به عنوان سخاوتمندترین شهر استرالیا معرفی کرد. […]

سخاوتمندترین شهرهای استرالیا در سال 2023

صدای استرالیا– پلتفرم جمع‌آوری کمک‌های مالی GoFundMe، یک شهر منطقه‌ای در کوئینزلند را به عنوان سخاوتمندترین شهر استرالیا معرفی کرد.

شهر بوندابرگ که در ۳۷۵ کیلومتری شمال بریزبین واقع شده، در ۱۲ ماه گذشته دارای بیشترین میزان سرانه کمک مالی در استرالیا بوده است.

البته هر سه شهر اول تا سوم در رده‌بندی GoFundMe از ایالت کوئینزلند هستند. رده‌های دوم و سوم به توومبا و هروی بی تعلق دارد. به این ترتیب می‌توان گفت که کوئینزلند سخاوتمندترین ایالت استرالیاست.

چندی پیش، درخواست آنیش ماهارجان در بوندابرگ برای تامین هزینه پیوند کلیه همسرش، موفق به جذب ۷۳ هزار دلار کمک مالی شد.

بر اساس گزارش Year in Giving پلتفرم GoFundMe در سال ۲۰۲۳ استرالیایی‌ها در مجموع ۱٫۴ میلیون دلار کمک مالی در این سایت اهدا کرده‌اند.

بنا به اعلام این پلتفرم، مشکلات هزینه زندگی موجب شده که تعداد افرادی که درخواست کمک مالی داشته‌اند با جهش ۱۹۶ درصدی مواجه شود.

بزرگ‌ترین مورد جمع‌آوری کمک مالی نیز ۱٫۹۵ میلیون دلار برای به همسر و چهار فرزند دین هالند، سوارکار ویکتوریایی بوده که در ماه آوریل به دلیل سقوط از اسب در حین مسابقه جان باخت. 

مسایل بین‌المللی نیز مورد توجه بوده و استرالیایی‌ها از زمان آغاز درگیری‌ها در خاورمیانه بین اسراییل و فلسطینی‌ها، مبلغ ۱٫۱ میلیون دلار برای حمایت از خیریه‌ها و سازمان‌ها اهدا کرده‌اند.

وقوع زلزله در کشورهای ترکیه، سوریه، مغرب و افغانستان نیز قلب اهالی استرالیا را به درد آورده و خیرین این کشور ۷۷۰ هزار دلار برای کمک به این مردم اهدا کرده‌اند.

نیکولا بریتون، مدیر منطقه استرالیای GoFundMe گفت: دیدن سخاوتمندی استرالیایی‌ها با وجود مشکلات اقتصادی بسیار از خانواده‌ها، الهام‌بخش است.

فهرست ده شهر استرالیا که براساس گزارش GoFundMe در سال ۲۰۲۳  بیش از همه دست‌ودلباز بوده‌اند، به این شرح است:

۱-  بوندابرگ، کوئینزلند

۲-  توومبا، کوئینزلند

۳-  هروی بی، کوئینزلند

۴-  مندورا، استرالیای غربی

۵-  بانبری، استرالیای غربی

۶-  مکای، کوئینزلند

۷-  شپارتون، ویکتوریا

۸-  لانسستون، تاسمانی

۹-  بلرت، ویکتوریا

۱۰-  تامورث، نیوساوت‌ولز

منبع: کانبرا تایمز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , فرهنگی
ارسال دیدگاه