وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » رفتار عجیب زنی که برای خواهرزاده‌اش بلیت لاتاری خرید

تاریخ انتشار : 1401/02/01 - 8:20

رفتار عجیب زنی که برای خواهرزاده‌اش بلیت لاتاری خرید

صدای استرالیا– رفتار زنی در استرالیا مورد انتقاد کاربران اینترنت قرار گرفته که برای پسر خواهرش بلیت لاتاری خرید و […]

رفتار عجیب زنی که برای خواهرزاده‌اش بلیت لاتاری خرید

صدای استرالیا– رفتار زنی در استرالیا مورد انتقاد کاربران اینترنت قرار گرفته که برای پسر خواهرش بلیت لاتاری خرید و پس از برنده شدن بلیت، خواستار دریافت بخشی از مبلغ جایزه شد.

خاله خانم، وضعیت‌اش را در شبکه اجتماعی ردیت شرح داده و نوشته است که وضع مالی نامساعدی داشته و نمی‌توانسته قبوض‌اش را هم بپردازد.

وی گفت: سال خیلی سختی داشته‌ام، از کار اخراج شدم و بیمه بیکاری‌ام هم تمام شده است. من صاحب خانه هستم و به هر شکلی بود، توانستم مالیات املاک و بیمه‌ام را با انجام کارهای عجیب و غریب بپردازم. اما تقریبا در همه وعده‌های غذایی، نودل می‌خورم.

اوایل این ماه و برای تولد خواهرزاده‌اش، می‌خواست برای او هدیه بخرد و تنها چیزی که وضع مالی‌اش اجازه می‌داد، بلیت لاتاری بود.

اما در کمال ناباوری، یکی از بلیت‌های لاتاری خریداری شده، برنده مبلغ جایزه چند صدهزار دلاری شد.

این زن اگرچه برای خواهرزاده‌اش خوشحال است، اما توضیح داد که خواهر و شوهرخواهرش وضع مالی خوبی دارند و خواهر زاده نیز هرچیزی که می‌خواهد دارد.

وی پس از اطلاع از برنده شدن بلیت، با خواهرش تماس گرفت و گفت از پسرش بخواهد که حداقل سه چهارم از مبلغ جایزه را به او بدهد.

او افزود: خواهرم پرسید نکند شوخی می‌کنم. من گفتم تازه خیلی سخاوت به‌خرج دادم؛ چون واقعا همه پول را نیاز دارم. خواهرم گوشی را روی من قطع کرد. برای خواهر زاده‌ام پیام فرستادم و فکر می‌کنم او هم من را بلاک کرده است.

پست این زن در ردیت چندصد نظر دریافت کرده است. بعضی با او همدردی کرده‌اند و برخی هم او را پرتوقع دانسته‌اند.

از جمله یکی از کاربران نوشته است: اگر نمی‌توانی از جایزه احتمالی دل بکنی، بلیت لاتاری هدیه نده.

دیگری هم گفته است: متاسفم و درک می‌کنم که در وضعیت بد مالی هستی. اما بلیت لاتاری را به عنوان هدیه به خواهرزاده‌ات داده‌ای. بنابراین متعلق به اوست و تو هیچ سهمی از آن نداری.

و کاربر دیگری نوشته است: فرض کن ۵۰ دلار هدیه تولد به او داده‌ای. او هم رفته و بلیت لاتاری خریده. باز هم انتظار داری جایزه‌اش را با تو قسمت کند؟

 

منبع: news.com.au


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه