وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » دیدار دوستانه تیم فوتبال بارسلونا در استرالیا

تاریخ انتشار : 1401/03/03 - 7:32

دیدار دوستانه تیم فوتبال بارسلونا در استرالیا

صدای استرالیا - سرمربی تیم فوتبال بارسلونا برای دیدار این تیم مقابل ستاره‌های فوتبال استرالیا که قرار است در سیدنی برگزار شود 22 بازیکن را فراخواند.


صدای استرالیا – سرمربی تیم فوتبال بارسلونا برای دیدار این تیم مقابل ستاره‌های فوتبال استرالیا که قرار است در سیدنی برگزار شود ۲۲ بازیکن را فراخواند.

تیم فوتبال بارسا، آخرین بازی خود پیش از فصل جدید را فردا چهارشنبه ۲۵ ماه می در مصاف با استرالیا خواهد داشت.

برای این بازی، ژاوی هرناندز ۲۲ بازیکن را فراخوانده که لیست بازیکنان دعوت‌شده به آخرین بازی پیش فصل بارسلونا مقابل ستاره‌های استرالیا شامل مارک اندره تراشتگن، رونالد آرائوخو، سرخیو بوسکتس، عثمان دمبله، دنی آلوز، ممفیس دپای، آنسو فاتی، آداما ترائوره، لوک دی یونگ، جوردی آلبا، فرنکی دی یونگ، ساموئل اومتیتی، پیرآمریک اوبامیانگ، گاوی، بالده، آلوارو سانز، آرنائو تناس، میکا مرمول، آراندا و یاندرو است.

در میان اسامی، نام‌های فران تورس، ریکی پویگ، اسکار مینگئزا، مارتین بریثویت، نتو و کلمون لنگلت دیده نمی‌شود؛ ‌یکی از قابل توجه‌ترین غایبان فران تورس است که به گفته باشگاه نمی تواند سفر کند زیرا به دلایل شخصی نتوانسته برنامه واکسیناسیون خود را به موقع انجام دهد.

غایبان دیگر ریکی پویگ و اسکار مینگزا هستند که در همان روز برای بازی دوستانه بین تیم کاتالان و جامائیکا به جیرونا دعوت شدند.

مارتین بریث وایت هم که به تیم ملی دانمارک دعوت شده است در این بازی حضور نخواهد داشت ضمن اینکه نتو و لنگلت هم به دلایل مشکلات خانوادگی، در لیست ژاوی نیستند.

علاوه بر این پیکه، نیکو، پدری، اس روبرتو و اریک گارسیا به دلیل مصدومیت غایب هستند.

این دوئل در استادیوم آکور سیدنی با ترکیبی از بازیکنان لیگ A استرالیا برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , ورزشی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه