وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » دوازده سال زندان در انتظار مردی که ۱۱ سال به دخترش تجاوز کرد

تاریخ انتشار : 1402/12/11 - 1:43

دوازده سال زندان در انتظار مردی که ۱۱ سال به دخترش تجاوز کرد

صدای استرالیا - پدری در کوئینزلند که در طول 11 سال تقریبا هر یک روز در میان دخترش را مورد آزار جنسی قرار داده بود، به دلیل این رفتار مشمئز کننده و باورنکردنی به 12 سال زندان محکوم شد.


صدای استرالیا – پدری در کوئینزلند که در طول ۱۱ سال تقریبا هر یک روز در میان دخترش را مورد آزار جنسی قرار داده بود، به دلیل این رفتار مشمئز کننده و باورنکردنی به ۱۲ سال زندان محکوم شد.

این مرد که به دلایل قانونی نامش فاش نمی‌شود، در دادگاه منطقه توومبا پس از آن که دخترش بیانیه‌ای قدرتمند درباره آنچه بر سرش آمده بود، قرائت کرد، محکوم شد.

دستان این دختر ۱۸ ساله هنگام خواندن بیانیه‌ خطاب به مردی که از چهار سالگی تا ۱۵ سالگی او را مورد آزار قرار داده بود، می‌لرزید.

او به پدرش و دادگاه گفت: شما به من صدمه زدید اما هرگز من را نابود نخواهید کرد. من آینده درخشانی دارم و هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید، نمی‌تواند جلوی من را بگیرد.

زن جوان گفت که اقدامات پدرش شکاف غیرقابل برگشتی را در خانواده ایجاد کرده و بر هر رابطه‌ای در زندگی او تأثیر گذاشته است.

او گفت که پدرش مفهوم کلمه “خانواده” را برای او از بین برده است: «من می‌توانم تعادل خود را بازیابم، با این حال، نفرت همیشه قوی باقی خواهد ماند.»

پدر این زن جوان اکنون ۵۱ ساله است.

این سوء استفاده شامل رابطه جنسی و اعمال دیگر بود.

نیکول فریدوالد، دادستان، به دادگاه گفت که این مرد در ژوئیه ۲۰۲۱ به یک مقر پلیس منطقه‌ای در غرب بریزبن رفته و خود را به پلیس تسلیم کرده و خود را یک کودک آزار معرفی کرد. او اعتراف کرد که هر دو دختر کوچکش را مورد آزار جنسی قرار داده است، اما دختر کوچکتر وقتی با پلیس مصاحبه کرد، هیچ اتهامی علیه او مطرح نکرد.

وکیل او، ینس استریت، گفت که او در طی یک مصاحبه ضبط شده به پلیس گفته که “آشغال‌هایی مانند من نباید در خیابان باشند” و خود را “بدترین نوع خوک وحشی موجود در اطراف” اعلام کرد.

این مرد به همه اتهامات خود اعتراف کرده بود.

این مرد از زمانی که در زندان بود، مبتلا به اسکیزوفرنی، افسردگی و افکار خودکشی بود و حتی زمانی پس از اقدام به خودکشی از زندان به بیمارستان منتقل شد.

در صدور حکم، قاضی پل اسمیت پرونده را خلاصه کرد و گفت که سوء استفاده از زمانی شروع شد که دختر مرد فقط چهار سال داشت و شامل اعمال جنسی بود که تقریباً هر یک روز در میان و صدها بار تا حتی یک هزار بار رخ داده است.

قاضی اسمیت خاطرنشان کرد: این واقعاً رفتار مشمئز کننده‌ای است که دختران شما را درگیر می‌کند، غیرقابل باور است که یک پدر این کار را انجام دهد.

قاضی اسمیت گفت که همسر این مرد هیچ اقدامی نکرده است و او می‌تواند درک کند که بچه‌ها باید چقدر احساس انزوا داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد که این مرد رفتار خود را به پلیس اطلاع داده بود، به جرم خود اعتراف کرده بود و سابقه کیفری نداشت – همه اینها باعث کاهش مجازات او شده است.

این مرد با اتهامات سنگین به حداکثر ۱۲ سال محکوم شد و احکام دیگری از دو تا نه سال هم برای او صادر شد که همگی باید همزمان اجرا شوند.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه