وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024
» اجتماعی » دعوا و فحاشی سناتور تورپ جلوی یک استریپ کلاب

تاریخ انتشار : 1402/01/28 - 6:20

دعوا و فحاشی سناتور تورپ جلوی یک استریپ کلاب

صدای استرالیا– ویدیویی از لیدیا تورپ، سناتور جنجالی ویکتوریا منتشر شده که او را صبح زود در بیرون یک استریپ‌کلاب […]

دعوا و فحاشی سناتور تورپ جلوی یک استریپ کلاب

صدای استرالیا– ویدیویی از لیدیا تورپ، سناتور جنجالی ویکتوریا منتشر شده که او را صبح زود در بیرون یک استریپ‌کلاب و در حال دعوا با گروهی از مردان نشان می‌دهد. 

در این ویدیو که با گوشی آیفون گرفته شده، دیده می‌شود که لیدیا تورپ در ساعات اولیه صبح با این گروه از مردان بددهانی می‌کند و به یکی از آنها درباره داشتن آلت کوچک طعنه می‌زند.

وی همچنین می‌گوید: می‌خواهد به برادران سیاه‌پوستم بگویم هر کدام‌تان از این سفید پوست لعنتی با آلت کوچک‌اش حمایت کند، برود به درک.

سناتور تورپ توضیح داده که او دعوا را شروع نکرده و فقط به طعنه و آزار آنها واکنش نشان داده است.

تورپ که از بومیان استرالیاست اوایل امسال از حزب سبزها جدا و به عنوان کاندیدای مستقل وارد کارزار انتخاباتی شد. او به عنوان سناتور سالانه بیش از ۲۰۰ هزار دلار درآمد دارد.

وی صبح یکشنبه برای جشن تولد ۵۰ سالگی‌به ‌همراه دوستان‌اش بیرون رفته بود.

در این ویدیو یکی از مردان خطاب به او می‌گوید: کسی مثل تو چرا در مجلس است؟

اما سناتور تورپ که خود را رهبر واقعی جنبش حق حاکمیت سیاه‌پوستان در استرالیا می‌داند، با یک حمله لفظی به این مرد پاسخ می‌دهد و می‌گوید: ما همه عمر کوفتی‌مان در این کشور سرکوب شده‌ایم و شما به این سگ کوچک اجازه می‌دهید حرف بزند.

وی سپس در حالی که یکی از دوستانش سعی دارد او را از معرکه بیرون بکشد، به مرد دیگری می‌گوید: شناسایی شدی.

در این ویدیو که نخستین بار از سوی شبکه ۷ منتشر شد، یکی از مردان می‌گوید که سناتور تورپ از کنترل خارج شده؛ اما تورپ می‌گوید که هیچ کار اشتباهی نکرده است.

وی می‌افزاید: متاسفم که از هر چیزی برای پایین کشیدن من استفاده می‌کنند؛ آن هم زمانی که ما داریم در مورد موضوعات مهمی در این کشور بحث می‌کنیم.

دیوید راس، مدیر استریپ‌کلاب مکسینز گفت: قصد دارد ورود تورپ را به صورت «مادام العمر» ممنوع کند.

وی افزود: یکی از محافظان ما گفته که تورپ دنبال دردسر بوده و به سمت مردان سفیدپوست در جمعیت می‌رفته و به آنها می‌گفته که شما زمین‌های او را دزدیده‌اند.

راس تاکید کرد که تورپ مست نبوده و از او خواسته نشده که محل را ترک کند.

سه هفته پیش نیز سناتور تورپ را در تظاهراتی در جلوی ساختمان پارلمان و در حالی که پرچم بومیان را دور بدن‌اش پیچیده بود، توسط پلیس به زمین زده شد. 

وی گفت: من امروز به عنوان یک زن (بومی) مورد تعرض پلیس قرار گرفتم. پلیس باید پاسخگوی این حمله باشد و همچنین دولت باید پاسخ دهد که چرا به این افراد به این کشور راه داده شده‌اند.

منبع: news.com.au


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه