وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 6 May 2024
» اجتماعی » درخواست پلیس نیوساوت‌ولز برای اطلاعات در خصوص مرگ یک ایرانی

تاریخ انتشار : 1401/08/20 - 4:57

درخواست پلیس نیوساوت‌ولز برای اطلاعات در خصوص مرگ یک ایرانی

صدای استرالیا - پلیس ایالت نیوساو‌ت‌ولز با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم خواست تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در زمینه مرگ یک ایرانی به نام علی سروری با این نیرو تماس بگیرند.


صدای استرالیا – پلیس ایالت نیوساو‌ت‌ولز با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم خواست تا در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در زمینه مرگ یک ایرانی به نام علی سروری با این نیرو تماس بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است:

در حالی که تحقیقات در مورد تحرکات یک مرد قبل از پیدا شدن جسد او در جزیره گوت (Goat Island) در ماه گذشته ادامه دارد، پلیس برای کمک مردم درخواست می‌کند.

افسران فرماندهی منطقه دریایی حدود ساعت ۶ بعدازظهر روز پنجشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۲ و پس از پیدا شدن جسد مردی روی صخره‌ها به این جزیره – در غرب پل بندرگاه سیدنی – فراخوانده شدند.

با انجام تحقیقات تکمیلی، مشخص شد جسد متعلق به علی سروری، مرد ۳۶ ساله ایرانی است.

بازرسان فرماندهی منطقه دریایی گروهی را برای بررسی شرایط مربوط به مرگ آقای سروری تشکیل دادند و در جریان تحقیقات به آنها اطلاع داده شد که آقای سروری آخرین بار در روز پنجشنبه ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۲ در مرکز پاراماتا و در نزدیکی خیابان‌های چرچ و مک کواری دیده شده است.

گمان می‌رود که او در روزهای بعد با وسایل نقلیه عمومی به خانه اپرای سیدنی رفته تا دوستانش را ببیند.

برایس واتسون، مدیر جنایی فرماندهی منطقه دریایی گفت که بازرسان از آخرین باری که سروری در سپتامبر دیده شده است، نتوانسته‌اند محل‌های حضور و رفت و آمد او را شناسایی کنند.

وی افزود: علی سروری یک پسر، برادر و دوست بسیار دوست داشتنی بود، و بازرسان ما می‌خواهند پاسخ‌هایی در خصوص مرگ او به عزیزانش بدهند. در حالی که تصور نمی‌شود مرگ او مشکوک باشد، برای خانواده و دوستانش سخت است که غمگین شوند بدون اینکه بدانند او چگونه به جزیره گوت آمده است.

او گفت: ما معتقدیم افرادی در جامعه هستند که آقای سروری را قبل از مرگش دیده‌اند و قویاً آنها را تشویق می‌کنیم که قدم پیش گذاشته و در صورتیکه اطلاعاتی در این خصوص دارند با بخش Crime Stoppers به شماره ۱۸۰۰۳۳۳۰۰۰ تماس بگیرند.

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه