وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » درخواست اوبر از مشتریانش برای استفاده از ماسک

تاریخ انتشار : 1399/05/17 - 4:54

درخواست اوبر از مشتریانش برای استفاده از ماسک

صدای استرالیا- اوبر از مشتریان خود درخواست کرده است تا در حین استفاده از خدمات این شرکت در نیوساوت‌ولز از ماسک استفاده کنند.

درخواست اوبر از مشتريانش برای استفاده از ماسك

صدای استرالیا– اوبر در قالب پیام هشداری به تمام کاربران اپلیکیشن و خدمات خود اعلام کرد در زمان استفاده از خدمات حمل و نقل این شرکت در نیوساوت‌ولز ماسک به صورت بزنند. در این پیام آمده است: اوبر توصیه می‌کند در هنگام راندن سرویس‌های اوبر یا در حین استفاده از خودروهای این شرکت، ماسک به صورت بزنید.

سخنگوی شرکت اوبر همچنین در گفتگو با ۹News اعلام کرد این شرکت در تلاش است برای رانندگان فعال خود در نیوساوت‌لز ماسک رایگان آماده کند، اقدامی که در ویکتوریا نیز انجام شده است.

پیام هشدار اوبر در پی اعلام توصیه‌های هشداردهنده گلادیس برجیکلیان نخست‌وزیر نیوساوت‌ولز درباره رو به وخامت گذاشتن شیوع کووید-۱۹ و لزوم استفاده از ماسک در موقعیت‌هایی که امکان رعایت فاصله اجتماعی وجود ندارد، برای کاربران ارسال شده است. دولت نیوساوت‌ولز چهار وضعیت را به عنوان موقعیت‌هایی حساس معرفی کرده که استفاده از ماسک در آنها اکیدا توصیه شده است. کارمندان مراکزی که به صورت رو در رو با مردم سروکار دارند، مانند کارمندان فروشگاه‌ها و افرادی که به عبادتگاه‌ها و اماکن مقدس می‌روند نیز باید از ماسک استفاده کنند.

ویکتوریا روز پنجشنبه ۶ آگوست ۴۷۱ مورد ابتلای جدید و هشت مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید-۱۹ را گزارش کرده است.

منبع:۹News

 


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه