وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اخبار » دات ای‌یو؛ دامنه اینترنتی جدید در اختیار کسب‌وکارهای استرالیایی

تاریخ انتشار : 1401/06/28 - 7:23

دات ای‌یو؛ دامنه اینترنتی جدید در اختیار کسب‌وکارهای استرالیایی

صدای استرالیا - به صاحبان مشاغل در استرالیا گفته شده که اسامی دامنه‌های خود را به‌روز کنند، در غیر این صورت ممکن است هدف مجرمان سایبری قرار بگیرند.


صدای استرالیا – به صاحبان مشاغل در استرالیا گفته شده که اسامی دامنه‌های خود را به‌روز کنند، در غیر این صورت ممکن است هدف حملات سایبری قرار بگیرند.

قوانین جدید به کسب‌وکارها، سازمان‌ها و افراد استرالیایی اجازه می‌دهد که آدرس وبسایت خود را به یک نام دامنه ساده‌تر با پسوند دات ای‌یو (.AU) به جای com.au یا net.au یا org.au تغییر داده و کوتاه کنند.

به عنوان مثال، آدرس اینترنتی صدای استرالیا به نشانی www.voaustralia.com.au می‌تواند به www.voaustralia.au تغییر کرده و کوتاهتر شود.

کسب‌وکارهایی که وب‌سایت‌هایی با چنین اسامی دارند، می‌توانند معادل کوتاه‌تر نام دامنه خود را تا سه‌شنبه ۲۰ سپتامبر ثبت کنند. پس از این تاریخ، وبسایتی که به au. ختم می‌شود در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

بروس بیلسون بازرس کسب‌وکارهای کوچک و خانوادگی در استرالیا گفت: کسب‌وکارها باید فورا اقدام کنند تا هویت اینترنتی آنها به شخص دیگری فروخته نشود. اگر مجرمان سایبری دامنه‌ای را با نامی درست مانند نام وبسایت کسب‌وکارهای کوچک و خانوادگی انتخاب کنند، عواقبی بسیار زیادی در انتظار این کسب‌وکارها خواهد بود.

وی افزود: کسب‌وکار این فرصت را از دست ندهند و سریعا برای کوتاه‌تر کردن نام دامنه وبسایت خود اقدام کنند چون ممکن است شخص دیگری نسخه au. وبسایت شما را ایجاد کند و باعث سردرگمی مشتریان شما شود.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه