وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024
» اجتماعی » خودرویی که با رنگ‌آمیزی غیر معمول‌اش بحث برانگیز شده است

تاریخ انتشار : 1401/11/12 - 11:03

خودرویی که با رنگ‌آمیزی غیر معمول‌اش بحث برانگیز شده است

صدای استرالیا– رنگ‌آمیزی غیر معمول یک وسیله نقلیه شرکتی در ویکتوریا، سوالاتی را در مورد قانونی بودن آن به وجود […]

خودرویی که با رنگ‌آمیزی غیر معمول‌اش بحث برانگیز شده است

صدای استرالیا– رنگ‌آمیزی غیر معمول یک وسیله نقلیه شرکتی در ویکتوریا، سوالاتی را در مورد قانونی بودن آن به وجود آورده؛ اما در کمال ناباوری، مجریان قانون ملبورن این رنگ‌آمیزی را قانونی قلمداد کرده‌اند.

این خودرو ون که متعلق به یک شرکت نظافتی است، سفید رنگ با طرح شطرنجی آبی و سفید در دو طرف است که موجب شده بسیاری آن را با خودروهای پلیس اشتباه بگیرند.

کاربری در فضای آنلاین نوشته است: مطمئنا این نمی‌تواند قانونی باشد، نه؟ چطور این وسیله نقلیه شرکتی طرح ماشین پلیس را تقلید کرده است؟

تعدادی از کاربران در Reddit هم گفته‌اند که همین برداشت را داشته‌اند. کاربری هم نوشته که وقتی این خودرو را در بزرگراه دیده، از ترس یک سکته ناقص زده است.

پلیس ویلیامزتاون بعدازظهر سه‌شنبه تأیید کرد که گزارش‌هایی از این خودرو دریافت کرده است. این پلیس اما اعلام کرد که رنگ‌آمیزی این خودرو قانون ویکتوریا را نقض نمی‌کند و طراحی آشنای آن، یک عامل بازدارنده مفید قلمداد می‌شود.

جیسون تورلی، مالک شرکت  JPT Servicesکه یک کسب و کار نظافت تجاری مستقر در ویلیامزتاون است، گفت که قصد او کاهش جرم و جنایت نبوده است، اما اگر این اتفاق بیفتد، چه بهتر!

تورلی، که از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ در نیروی پلیس ویکتوریا فعال بوده است، افزود که وقتی طرح آبی و سفید را انتخاب کرد، فقط می‌خواسته که شرکت‌اش متمایز باشد. 

وی گفت: با خودم فکر کردم، چه چیزی باعث جلب توجه مردم می شود؟ فکر ‌کردم مهم نیست کجا هستید و چه می‌کنید، هر وقت ماشین پلیس رد شود، قطعا متوجه آن می‌شوید. 

او اضافه کرد از یک سال پیش که ون جدید خود را راه اندازی کرده، تماس‌های زیادی از مردم محلی دریافت کرده است که این ماشین توجه‌شان را جلب کرده است.

منبع: یاهو


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه