وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024
» اجتماعی » خطر گسترش کرونا در نیوساوت‌ولز از ویکتوریا بالاست

تاریخ انتشار : 1399/04/18 - 11:56

خطر گسترش کرونا در نیوساوت‌ولز از ویکتوریا بالاست

صدای استرالیا- فرماندار نیوساوت‌ولز هشدار داد احتمال شیوع همه‌گیری كرونا از ویكتوریا به نیوساوت‌ولز بسیار بالاست.

خطر گسترش كرونا در نیوساوت‌ولز از ویكتوریا بالاست

صدای استرالیا– فرماندار نیوساوت‌ولز هشدار داد احتمال شیوع همه‌گیری کرونا از ویکتوریا به نیوساوت‌ولز بسیار بالاست. خطر شیوع دوباره بیماری از ویکتوریا به اندازه‌ای بالاست که گلادیس برجیکلیان فرماندار این ایالت احتمال داد محدودیت‌های تردد بیشتری بر مرزهای ایالتی به اجرا گذاشته شوند.

هم‌اکنون نیز مرزهای میان نیوساوت‌ولز و ویکتوریا شب‌ها بسته می‌شوند و ساکنان ویکتوریا تنها به دلایل ضروری اجازه ورود به نیوساوت‌ولز را دارند. درحدود هزار نیروی پلیس و دفاعی برای اجرای این دستور در ۵۵ نقطه مرزی مستقر شده‌اند.

این درحالی است که برجیکلیان احتمال تشدید محدودیت‌های ایجاد شده در مرزها را ممکن می‌داند. فرماندار از ساکنان نقاط مرزی نیوساوت‌ولز مانند آلبوری و موآما درخواست کرده تا در موارد غیرضروری به بخش‌های دیگر نیوساوت‌ولز سفر نکنند. او همچنین از ساکنان دیگر نقاط نیوساوت‌ولز درخواست کرد از سفرهای غیرضروری به نقاط مرزی خودداری کنند.

به این شکل دولت ایالتی در تلاش است در مرز ایالت حبابی ایجاد کند تا از ساکنان دیگر نقاط ایالت در برابر آلودگی احتمالی از سوی نقاط مرزی محافظت کند.  ویکتوریا روز چهارشنبه ۱۳۴ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ را گزارش کرد.

منبع: ۷نیوز

 


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه