وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » خطرات این عمل‌ها جدی است؛ هجوم استرالیایی‌ها به کشورهای شرق آسیا برای جراحی‌های زیبایی

تاریخ انتشار : 1401/10/28 - 9:18

خطرات این عمل‌ها جدی است؛ هجوم استرالیایی‌ها به کشورهای شرق آسیا برای جراحی‌های زیبایی

صدای استرالیا– پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، حالا استرالیایی‌ها دوباره برای انجام عمل‌های جراحی پزشکی و زیبایی […]

خطرات این عمل‌ها جدی است؛ هجوم استرالیایی‌ها به کشورهای شرق آسیا برای جراحی‌های زیبایی

صدای استرالیا– پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل همه‌گیری کووید-۱۹، حالا استرالیایی‌ها دوباره برای انجام عمل‌های جراحی پزشکی و زیبایی ارزان قیمت، راهی کشورهای دیگر می‌شوند.

از جراحی دندان گرفته تا لیفت صورت و بوتاکس، این جراحی‌های معمولا در کشورهایی مانند اندونزی، ویتنام و تایلند، برای استرالیایی‌ها معمولا بسیار ارزان تمام می‌شود؛ ضمن اینکه یک تعطیلات آرامش‌بخش نیز همراه آن خواهد بود.

با این حال کارشناسان هشدار می‌دهند که ممکن است خطرات این کار از مزایای آن بسیار بیشتر باشد.

بر اساس نظرسنجی انجمن جراحان پلاستیک استرالیا، تعداد بیماران استرالیایی که به درمان اصلاحی ناشی از عوارض جراحی پلاستیک در خارج از کشور نیاز دارند، ۳۸ درصد افزایش یافته است.

نیکولا دین، دانشیار این انجمن می‌گوید که این جراحی‌ها اغلب به عنوان تعطیلات در کنار عمل جراحی بازاریابی می‌شوند و مردم سعی می‌کنند عمل خود را با تعطیلات ترکیب کنند. اما موضوع این است که بعد از عمل جراحی، نیاز به استراحت دارید و در تعطیلات کشور خارجی، کسی نیست که هنگام استراحت کمک حال شما باشد.

وی می‌افزاید: بسیاری از مردم فکر می‌کنند که جراحی‌های زیبایی بدون خطر است؛ اما این جراحی‌ها نیز مانند همه جراحی‌های دیگر، خطرات خاص خود را دارند.

همچنین به گفته این متخصص، پرواز پس از عمل جراحی خطرناک است و احتمال لخته شدن خون بسیار بالاست.

دین پیشنهاد می‌کند استرالیایی‌ها جراحی‌های زیبایی را مانند هر جراحی دیگری جدی قلمداد کنند: از خودتان بپرسید که آیا راضی می‌شوید در آن کشور سزارین کنید یا کیسه صفرای‌تان را بردارید؟

وی می‌افزاید: همیشه بهتر است عمل‌های جراحی را در نزدیک محل زندگی انجام دهید، جایی که از حمایت آشنایان و خانواده برخوردار هستید.

دین تاکید می‌کند: اما اگر تصمیم به جراحی در کشورهای دیگر گرفته‌اید، به یاد داشته باشید که این عملی بسیار جدی است که هر چقدر هم با دقت انجام شود، احتمال بروز مشکل و خطر وجود دارد. بنابراین بدترین سناریو را در نظر بگیرید و برای آن برنامه‌ریزی کنید.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه