وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024
» اخبار » حمل و نقل رایگان برای سیدنی‌نشین‌ها در تعیلات عید پاک

تاریخ انتشار : 1401/01/08 - 5:52

حمل و نقل رایگان برای سیدنی‌نشین‌ها در تعیلات عید پاک

صدای استرالیا – اهالی سیدنی در تعطیلات عید پاک و روزهای منتهی به آن می‌توانند از حمل و نقل رایگان در این کلانشهر استفاده کنند.


صدای استرالیا – اهالی سیدنی در تعطیلات عید پاک و روزهای منتهی به آن می‌توانند از حمل و نقل رایگان در این کلانشهر استفاده کنند.

دیوید الیوت، وزیر حمل و نقل ایالت نیوساوت‌ولز با اعلام خبر فوق گفت که حمل و نقل عمومی در کلانشهر سیدنی از روز ۱۲ آوریل به مدت ۱۲ روز برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

این تصمصم دولت نیوساوت‌ولز پس از آن اتخاذ شد که طی چند هفته گذشته تنش‌های زیادی بین اتحادیه کارگران خط آهن سیدنی و دولت نیوساوت‌ولز در خصوص افزایش حقوق‌ها و شرایط کارگران ایجاد شده و اختلال در سیستم حمل و نقل عمومی سیدنی یکی از پیامدهای این تنش‌ها بود.

وزیر حمل و نقل ایالت نیوساوت‌ولز گفت که این کار با هدف ترغیب مردم برای سفر به مرکز شهر سیدنی و پاراماتا اتخاذ شده است و یکی دیگر از اهداف آن جبران اختلال در شبکه حمل و نقل عمومی سیدنی در پی اعتصاب کارگران بوده است.

وی تصریح کرد که حمل و نقل عمومی رایگان از نیوکاسل تا بلومانتین و سواحل جنوبی سیدنی (ساوت کوست) را شامل می‌شود و دربرگیرنده خدمات عمومی اتوبوس‌ها، قطارها و قایق‌ها می‌شود.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اخبار , اسلایدر , اقتصادی , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه