وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » حمایت مدرسه از دانش‌آموزی که خود را گربه می‌داند!

تاریخ انتشار : 1401/05/31 - 8:09

حمایت مدرسه از دانش‌آموزی که خود را گربه می‌داند!

صدای استرالیا – شخصیت یک دختر نوجوان در مدرسه‌ای خصوصی در ملبورن به عنوان یک گربه پذیرفته شده و رفتار حیوانی وی مورد حمایت مسئولان مدرسه قرار گرفته است.


صدای استرالیا – شخصیت یک دختر نوجوان در مدرسه‌ای خصوصی در ملبورن به عنوان یک گربه پذیرفته شده و رفتار حیوانی وی مورد حمایت مسئولان مدرسه قرار گرفته است.

این دانش آموز سال هشتم که دچار اختلال یادگیری غیرکلامی است، در زمره دانش‌آموزان “فوق‌العاده درخشان” قرار دارد و معتقد است که یک گربه است.

یکی از والدین به هرالد سان گفت که مدرسه به این دختر اجازه داده تا زمانی که حواس خودش و یا دانش آموزان دیگر را پرت نمی‌کند، مانند یک گربه رفتار کند.

مدرسه هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که دانش آموزان با طیف وسیعی از مسائل سلامت روان، اضطراب یا مسائل هویتی خود را بروز می‌دهند و رویکرد ما همیشه منحصر به دانش‌آموز است و توصیه‌های حرفه‌ای و رفاه دانش‌آموز را در نظر می‌گیریم.

هرالد سان همچنین گزارش داده که پسری وجود دارد که برای مدتی خود را سگ معرفی کرده و توسط یک روانشناس در ملبورن تحت درمان قرار گرفته است.

در ماه مارس نیز گزارش شد که دانش‌آموزان دختر یک مدرسه خصوصی در بریزبن چهار دست و پا راه می‌رفتند و به گمان داشتن دُم، لباس‌هایشان را سوراخ کرده بودند چون خود را گربه یا روباه می‌دانستند.

خرده فرهنگ Furries مربوط به افرادی است که خود را به عنوان حیوانات معرفی می‌کنند و مانند آنها لباس می‌پوشند.

گزارش‌هایی از وجود چنین فرهنگی در آمریکا و کانادا نیز وجود دارد.

مایکل کار گرگ روانشناس نوجوانان در استرالیا گفت که در ۲۵ سال فعالیت خود تنها با یک نفر برخورد کرده که خودش را به عنوان یک حیوان (سگ) شناخته شده است و زمانی که عوامل استرس‌زا در زندگی او از بین رفت، این فرد دوباره خودش را به عنوان یک انسان شناخت.

منبع: دیلی میل


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه