وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024
» اجتماعی » جریمه ۱۶۵۰ دلاری برای عدم رعایت فاصله اجتماعی در ایالت ویکتوریا

تاریخ انتشار : 1399/01/10 - 14:01

جریمه ۱۶۵۰ دلاری برای عدم رعایت فاصله اجتماعی در ایالت ویکتوریا

صدای استرالیا - ساکنان ایالت ویکتوریا که قوانین مرتبط با رعایت فاصله اجتماعی را رعایت نکنند با جریمه حداکثر 1652 دلاری روبرو خواهند شد.


صدای استرالیا – ساکنان ایالت ویکتوریا که قوانین مرتبط با رعایت فاصله اجتماعی را رعایت نکنند با جریمه حداکثر ۱۶۵۲ دلاری روبرو خواهند شد.

این جریمه برای افرادی در نظر گرفته خواهد شد که دستورات مقام ارشد بهداشتی از جمله عدم شرکت در گردهم‌آیی‌های بزرگ، رعایت قوانین قرنطینه خانگی ۱۴ روزه و همچنین تعداد افراد شرکت کننده درمراسم عروسی و خاکسپاری را نادیده بگیرند.

این در حالی است که آنهایی که توصیه‌های بهداشتی برای رعایت فاصله ۱٫۵ متری را نادید می‌گیرند با جریمه نقدی روبرو نخواهد بود.

در همین حال بیزینس‌های غیر ضورری در صورت فعالیت غیر قانونی با جریمه ۹۹۱۳ دلاری روبرو خواهند بود.

دنیل اندروز، نخست وزیر ایالت ویکتوریا روز شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: اگر فردی را دیدید که کار اشتباهی انجام می‌دهد ساکت ننشینید.

طبق قوانین و محدودیت‌های جدید مراسم عروسی بیشتر از پنج نفر، مراسم خاکسپاری بیشتر از ۱۰ نفر و مزایده‌های املاک ممنوع هستند.

لیسا نویل، وزیر پلیس ایالت ویکتوریا با اعلام اینکه نیروهای پلیس به ویژه در مناطق ساحلی گشت‌های متعددی انجام خواهند داد، تاکید کرد که اگر مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند سواحل تعطیل خواهند شد.

وضع جریمه‌های سنگین برای نادیده گرفتن قوانین فاصله اجتماعی در ایالت ویکتوریا در حالی صورت می‌گیرد که ایالت نیو ساوت ولز نیز جریمه حداکثر هزار دلاری را برای تخلفات مشابه وضع کرده است.

منبع: ای‌بی‌سی نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه