وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024
» اجتماعی » جریمه‌های رانندگی پرداخت نشده سفارت ایران و دیگر سفارتخانه‌ در استرالیا

تاریخ انتشار : 1398/07/10 - 11:22

جریمه‌های رانندگی پرداخت نشده سفارت ایران و دیگر سفارتخانه‌ در استرالیا

صدای استرالیا – از سفارتخانه‌های خارجی از جمله سفارت ایران در استرالیا خواسته شده است تا بدهی‌های مربوط به تخلفات دیپلمات‌ها برای پارک غیر قانونی خودروهای خود را پرداخت کنند.


صدای استرالیا – از سفارتخانه‌های خارجی از جمله سفارت ایران در استرالیا خواسته شده است تا بدهی‌های مربوط به تخلفات دیپلمات‌ها برای پارک غیر قانونی خودروهای خود را پرداخت کنند.

شبکه ۹ استرالیا در گزارشی عنوان کرده است که اعضای سفارتخانه‌های خارجی حاضر در استرالیا به دلیل عدم پرداخت جریمه‌های پارکینگ ۵۸ هزار دلار به دولت بدهکار هستند.

اداره امور و تجارت خارجی استرالیا از سفارتخانه‌های خارجی حاضر در این کشور خواسته تا ضمن احترام به قوانین این کشور، بدهی‌های خود در خصوص هزینه‌های پارک و نقض قانون را بپردازند، در غیر اینصورت افراد خاطی دادگاهی خواهند شد.

سفارتخانه‌ها و هیات‌های خارجی حاضر در استرالیا ۴۲۳ قبض پارکینگ پرداخت نشده به ارزش ۵۸ هزار دلار دارند. به عبارت دیگر این سفارتخانه‌ها ۵۸ هزار دلار به دولت استرالیا بدهکار هستند.

بیشترین میزان بدهی در این رابطه که تقریبا نیمی از آن را شامل می‌شود مربوط به دیپلمات‌های روس است.

بر اساس این گزارش، اعضای سفارت روسیه ۱۷۵ قبض پارکینگ پرداخت نشده دارند و میزان بدهی آنها بیش از ۲۳ هزار دلار است.

بر همین اساس سفارت افغانستان ۲۵ قبض پرداخت نشده، رومانی ۲۱ قبض، غنا ۱۷ قبض، نپال ۱۶ قبض و تونگا ۱۳ قبض پارکینگ پرداخت نشده دارند.

سفارتخانه‌های چین، ژاپن، کانادا، عربستان سعودی، فیلیپین، ایران، اندونزی و هیات سازمان ملل در استرالیا نیز همگی قبض‌های پرداخت نشده دارند.

این در حالی است که در حدود دو ماه قبل ۹ نیوز در گزارشی اعلام کرد که دیپلمات‌های خارجی حاضر در استرالیا بیش از ۵۰ هزار دلار به دلیل پرداخت نکردن قبض‌های  جریمه برای تخلفات سرعت به هنگام رانندگی بدهکار هستند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه