وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » تیک آبی فیس‌بوک و اینستاگرام برای کسب‌وکارهای استرالیا ارایه شد

تاریخ انتشار : 1402/08/09 - 3:38

تیک آبی فیس‌بوک و اینستاگرام برای کسب‌وکارهای استرالیا ارایه شد

صدای استرالیا– «متا پلتفرمز»، شرکت مادر فیس‌بوک و مالک اینستاگرام و تردز، از امروز ارایه تاییدیه به کسب‌وکارهای استرالیایی را […]

تیک آبی فیس‌بوک و اینستاگرام برای کسب‌وکارهای استرالیا ارایه شد

صدای استرالیا– «متا پلتفرمز»، شرکت مادر فیس‌بوک و مالک اینستاگرام و تردز، از امروز ارایه تاییدیه به کسب‌وکارهای استرالیایی را آغاز کرده است.

کسب‌وکارهایی که فرایند راستی آزمایی را به دقت تکمیل کنند، با پرداخت ۴۵٫۹۹ دلار در ماه به امکان نظارت فعال برای جعل هویت و همچنین پشتیبانی حساب کاربری دسترسی خواهند داشت. به این ترتیب اگر درباره حساب کاربری، مشکلات حساب یا استفاده از سایر ابزارهای ویژه کسب‌وکارها سوالی داشته باشند، به خدمات مشتری دسترسی خواهند داشت.

این پشتیبانی، به ویژه در شرایطی که به دلایل امنیتی دسترسی به حساب کاربری مسدود شود، مفید خواهد بود.

در فیس‌بوک و اینستاگرام مزایای دیگری نیز ارایه می‌شود؛ از جمله اینکه در صورتی که افراد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جست‌وجو کنند، حساب کاربری شما در بالای صفحه نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شود. همچنین نظرات کسب‌وکارهای تایید شده در بالای فهرست نظرات قرار می‌گیرد و افراد بیشتری آنها را می‌بینند.

علاوه بر اینها، یک تیک آبی نیز در کنار نام کسب و کار شما قرار می‌گیرد که نشان دهنده هویت تایید شده شماست.

متاسفانه در دنیایی که کلاهبرداری و جعل هویت رواج دارد، این نوع محافظت‌ها فقط در اختیار کسانی قرار می‌گیرد که حاضر باشند هزینه آن را پرداخت کنند. اما با توجه به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها از فیس‌بوک و اینستاگرام به عنوان بخشی مهم در استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد که پرداخت مبلغ ۴۵٫۹۹ دلاری برای آنها مشکلی نخواهد داشت.

هری لووز، مدیر کسب‌وکارهای کوچک و متوسط متا در استرالیا گفت: ما از کسب‌وکارها می‌شنیدیم که آنها مشتاق به ایجاد اعتبار بیشتری برای کسب‌وکارشان هستند و می‌خواهند که بیشتر دیده شوند. بنابراین از آغاز فرایند Meta Verified در استرالیا هیجان‌زده هستیم

وی افزود: ما به توسعه موارد گنجانده شده در مجموعه ابزار مشترکین ادامه خواهیم داد تا مطمئن شویم که بیشترین ارزش را به کسب‌وکارها ارایه می‌دهیم.

البته فرایند کسب Meta Verified آنقدرها هم ساده نیست.

کسب‌وکارها به این منظور باید به میزان خاصی از فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده کرده باشند و احراز هویت دو مرحله‌ای ایمن را نیز فعال کنند.

علاوه بر این، اطلاعات کسب‌وکار با  ثبت کسب و کار و با استفاده از روش‌هایی مانند تأیید تلفنی، ایمیل یا نام دامنه تأیید می‌شود.

راه‌اندازی Meta Verified for Business پس از راه‌اندازی موفقیت‌آمیز Meta Verified برای حساب‌های شخصی در اوایل سال جاری انجام شده است.

مشاغل می‌توانند برای اخذ Meta Verified در وب سایت متا ثبت نام کنند.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه