وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » توزیع رایگان اقلام بهداشتی دوره پریود در مدارس نیوساوت ولز

تاریخ انتشار : 1401/11/08 - 6:50

توزیع رایگان اقلام بهداشتی دوره پریود در مدارس نیوساوت ولز

صدای استرالیا– دانش‌آموزان دختر در مدارس دولتی نیوساوت‌ولز، از سال جاری به لوازم بهداشتی دوره پریود، شامل پد، تامپون و […]

توزیع رایگان اقلام بهداشتی دوره پریود در مدارس نیوساوت ولز

صدای استرالیا– دانش‌آموزان دختر در مدارس دولتی نیوساوت‌ولز، از سال جاری به لوازم بهداشتی دوره پریود، شامل پد، تامپون و لباس زیر رایگان دسترسی خواهند داشت.

دولت نیوساوت‌ولز اعلام کرد که بیش از ۴۶۰۰ دستگاه توزیع اقلام بهداشتی دوره پریود در مدارس دولتی سراسر این ایالت نصب شده است.

سارا میچل، وزیر آموزش نیوساوت ولز با بیان اینکه پریود شدن نباید مانع تحصیل باشد، گفت: من می‌خواهم زنان جوان ما از اینکه در زمان نیاز به محصولات بهداشتی رایگان در مدرسه خود دسترسی دارند، احساس آرامش کنند.

وی افزود: شواهد نشان می‌دهد که ارائه اقلام بهداشتی تأثیر بسیار مثبتی بر مشارکت آموزشی و پیشرفت تحصیلی دارد، بنابراین ما می‌دانیم که این برنامه تغییرات بزرگی برای تحصیل دانش آموزان ما ایجاد خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، دانش آموزان بعضی مدارس به برنامه گفت‌وگوی پریود، درد و آندومتریوز (PPEP-Talk) نیز دسترسی دارند. این برنامه توسط بنیاد درد لگن استرالیا (PPFA) طراحی شده و دولت فدرال و دولت‌های ایالتی آن را تامین مالی می‌کنند.

برنامه PPEP-Talk  به والدین و مدارس کمک می‌کند تا آندومتریوز و درد لگن و استراتژی‌های مداخله زودهنگام را بشناسند.

میچل گفت: گفت‌وگوهای PPEP به دانش‌آموزان دختر و پسر این امکان را می‌دهد تا در مورد سلامت زنان به شیوه‌ای محترمانه بحث کنند تا از برچسب زنی‌ها و تعبیرات نادرست در مورد سلامت زنان کاسته شود.

منبع: ۹ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه