وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024
» اجتماعی » تغییرات مهم در محدودیت‌های کرونایی برای ملبورنی‌ها از ماه نوامبر

تاریخ انتشار : 1399/07/27 - 6:01

تغییرات مهم در محدودیت‌های کرونایی برای ملبورنی‌ها از ماه نوامبر

صدای استرالیا – با شروع ماه نوامبر تغییرات مهمی در محدودیت‌های کرونایی برای ساکنان ایالت ویکتوریا ایجاد خواهد شد و برخی از محدودیت‌های سختگیرانه از جمله محدودیت خروج از خانه لغو خواهند شد.


صدای استرالیا – با شروع ماه نوامبر تغییرات مهمی در محدودیت‌های کرونایی برای ساکنان ایالت ویکتوریا ایجاد خواهد شد و برخی از محدودیت‌های سختگیرانه از جمله محدودیت خروج از خانه لغو خواهند شد.

دنیل اندروز، نخست وزیر ویکتوریا در جریان کنفرانس خبری امروز یکشنبه ۱۸ اکتبر خود ضمن اعلام تغییراتی که از نیمه شب امشب یکشنبه ۱۸ اکتبر اعمال می‌شود مرحله بعدی برون‌رفت از قرنطینه را اعلام کرد که حاوی نکات بسیار مهمی بود.

اندروز گفت: ما باید یه مقدار بیشتری – تا ساعت ۱۱:۵۹ شب یکم نوامبر – تحمل کنیم تا بتوانیم شاهد بازگشایی خرده‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز ارائه خدمات شخصی باشیم.

وی گفت که این تاریخ بر اساس توصیه مقام ارشد بهداشتی ایالت ویکتوریا و بر اساس شرایط کنونی تعیین شده است اما اگر شاخص‌های مرتبط با کرونا از جمله میانگین ابتلای روزانه، موارد ابتلای با منبع نامشخص و تست‌های روزانه نتایج خوبی داشته باشند ممکن است این محدودیت‌ها زودتر از موعد برداشته شوند.

وی تصریح کرد که وقتی در روز اول نوامبر به مرحله سوم رفع محدودیت‌ها برسیم شرایط موسوم به “در خانه بمانیم” به “ایمن بمانیم” تغییر پیدا خواهد کرد و هیچ محدودیتی برای خروج از خانه وجود نخواهد داشت.

به گفته وی، با شروع این مرحله تمامی خرده فروشی‌ها باز خواهند شد، رستوران‌ها، کافه‌ها و بارها باز خواهند شد و مراکز ارائه خدمات شخصی و زیبایی می‌توانند به مشتریان خود خدمات ارائه کنند.

بر این اساس، رستوران‌ها و کافه‌ها مجاز خواهند بود تا با توجه به فضای خود پذیرای حداکثر ۲۰ نفر در  فضای بسته و حداکثر ۵۰ نفر در فضای روباز باشند.

اندروز در همین حال گفت که در این مرحله رفتن به خانه دیگران مجاز خواهد شد و هر خانواری می‌تواند پذیرای دو فرد بزرگسال به همراه کودکان وابسته باشند.

از محدودیت‌های دیگری که از ماه نوامبر برداشته خواهند شد می‌توان به امکان برگزاری مراسم‌های مذهبی با حضور حداکثر ۲۰ نفر در فضای روباز، امکان حضور حداکثر ۱۰ نفر در مراسم عروسی و امکان حضور حداکثر ۲۰ نفر در مراسم خاکسپاری اشاره کرد.

در همین حال سالن‌های سرگرمی روباز می‌توانند پذیرای حداکثر ۵۰ نفر و یا ۲۵ درصد ظرفیت صندلی‌ها باشند.


برچسب ها : , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه