وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 5 May 2024
» اجتماعی » تست فوری آنتی ژن به همه مدارس ابتدایی نیوساوت‌ولز ارسال می‌شود

تاریخ انتشار : 1400/08/28 - 4:15

تست فوری آنتی ژن به همه مدارس ابتدایی نیوساوت‌ولز ارسال می‌شود

صدای استرالیا- کیت‌های تست فوری آنتی‌ژن به منظور به حداقل رساندن زمان ایزوله دانش‌آموزان و معلمان در صورت برخورد نزدیک […]

تست فوری آنتی ژن به همه مدارس ابتدایی نیوساوت‌ولز ارسال می‌شود

صدای استرالیا- کیت‌های تست فوری آنتی‌ژن به منظور به حداقل رساندن زمان ایزوله دانش‌آموزان و معلمان در صورت برخورد نزدیک با بیماران کرونایی، در تمامی دبستان‌های نیوساوت‌ولز عرضه خواهد شد.

سارا میچل، وزیر آموزش نیوساوت‌ولز گفت که این تست‌ها به دانش‌آموزان و کارکنان مدارس ابتدایی کمک می‌کند که در صورت شناسایی افراد کرونا مثبت در مدارس، هر چه سریع‌تر به سر کلاس‌ها برگردند.

وزارت بهداشت نیوساوت‌ولز اعلام کرده که دانش‌آموزان و کارکنان مدارس در صورت ارتباط نزدیک با افراد کرونا مثبت، در صورت ارایه تست PCR منفی در روز هفتم، می‌توانند از همان روز به مدارس برگردند و در روزهای هشتم تا چهاردهم نیز باید به طور مرتب تست فوری آنتی‌ژن را انجام دهند.

بسیاری از دانش‌آموزان مدارس ابتدایی که به دلیل سن پایین هنوز واکسینه نشده‌اند، پیش از این باید در صورت شناسایی یک مورد ابتلا در مدارس، به مدت دو هفته از مراجعه به مدرسه خودداری کنند و از خانه به تحصیل بپردازند.

میچل در بیانیه‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر شد، اعلام کرد: استفاده آزمایشی از تست‌های فوری در مدرسه نورت آلبوری، نشان داد که این تست‌ها در کاهش زمان دوری از افراد از آموزش کارآمد هستند.

قرار است در مرحله اول تعداد ۵۰۰ هزار کیت تست فوری آنتی‌ژن به تمامی مدارسی که در آنها موردی از ابتلا ثبت شده، ارسال شود.

برنامه عرضه کلی در ایالت نیز شامل تمامی مدارس ابتدایی می‌شود.

منبع: ۷ نیوز


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه