وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 1 May 2024
» اجتماعی » تراژدی در گلدکوست؛ مرگ پدر و پدربزرگ در تلاش برای نجات جان کودک ۲ ساله

تاریخ انتشار : 1403/01/14 - 1:33

تراژدی در گلدکوست؛ مرگ پدر و پدربزرگ در تلاش برای نجات جان کودک ۲ ساله

صدای استرالیا – در حادثه‌ای دردناک پدر و پدربزگی در تلاش برای نجات جان یک کودک 2 ساله جان خود را از دست دادند.


صدای استرالیا – در حادثه‌ای دردناک پدر و پدربزگی در تلاش برای نجات جان یک کودک ۲ ساله جان خود را از دست دادند.

این حادثه روز یکشنبه در استخر هتلی در شهر گلد کوست رخ داد و در جریان آن دارمویر سینگ ۳۸ ساله و گورجیندر سینگ ۶۵ ساله اهل منطقه کلاید نورث در ویکتوریا جان خود را به دلیل غرق شدن از دست دادند.

این دو نفر به همراه خانواده در حال گذراندن تعطیلات در هتل آپارتمان Top of the Mark در سرفر پارادایز بودند که دختر دو ساله دارمویر سینگ درست قبل از ساعت ۷ عصر روز یکشنبه کنار استخر لیز خورده به داخل آن افتاد.

پدر و پدربزرگ این دختربچه که نظاره‌گر حادثه بودند برای نجات او شتافته و به داخل استخر پریدند اما خیلی زود دچار مشکل شده و غرق شدند.

این کودک نوپا بدون هیچ آسیب جسمی از آب بیرون کشیده شد، اما پدر و پدربزرگش قبل از اینکه توسط اطرافیان بیرون کشیده شوند، دچار ایست قلبی شده بودند.

میچل ور، بازرس سرویس آمبولانس کوئینزلند (QAS) گفت که علیرغم تلاش‌های اطرافیان و امدادگران برای انجام احیای قلبی بر روی این مردان، هیچ یک از آنها احیا نشدند و در محل حادثه مرگ آنها اعلام شد.

آمارهای انجمن نجات غریق سلطنتی استرالیا نشان می‌دهند که ۲۸۱ نفر در سال گذشته غرق شده‌اند و بیش از نیمی از این مرگ‌ها افراد بالای ۴۵ سال بوده‌اند.

منبع: شبکه خبری ای‌بی‌سی


برچسب ها : , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه