وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 18 April 2024
» اجتماعی » بیمارستانی شدن کودکی که پنج ساعت در اتوبوس مهدکودک رها شد

تاریخ انتشار : 1401/12/23 - 5:29

بیمارستانی شدن کودکی که پنج ساعت در اتوبوس مهدکودک رها شد

صدای استرالیا - پلیس در حال بررسی چگونگی رها شدن دختری سه ساله در یک اتوبوس مهدکودک در ویکتوریا به مدت پنج ساعت است.


صدای استرالیا – پلیس در حال بررسی چگونگی رها شدن دختری سه ساله در یک اتوبوس مهدکودک در ویکتوریا به مدت پنج ساعت است.

براساس گزارش ۹news، حدود ساعت ۹:۱۵ صبح روز جمعه، آلایزا توسط پدرش در شپارتون سوار اتوبوس شد تا به مرکز کودکان و خانواده لولا برود. ساعت ۳ بعد از ظهر، خانواده آلایزا تماسی تلفنی را دریافت کردند مبنی بر اینکه کودکشان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. به آنها گفته شد که آلایزا بعدازظهر توسط یکی از کارکنان در اتوبوس پیدا شده است.

به گفته مادر آلایزا وقتی او به بیمارستان گولبرن ولی رسید، دمای بدن دخترش حدود ۳۸.۴ درجه بود و آلایزا به دلیل کم‌آبی یک شب را در بیمارستان گذراند.

اسکای سیدون مادر آلایزا در پستی در فیسبوک خشم خود را از این حادثه ابراز کرد و نوشت: من خیلی برای دخترم ناراحت هستم. تصور کنید او چه احساسی داشت و برای گرفتن کمک فریاد می‌زد اما کسی نبود که به او کمک کند! بسیار ناراحت می‌شوم که فکر کنم یک مهدکودک می‌تواند یک کودک را در اتوبوس رها کند.

مدیر مهدکودک با خانواده آلایزا تماس گرفته اما هنوز درباره چطور ممکن است چنین اتفاقی افتاده باشد، گیج است.

یک سخنگوی پلیس به یاهونیوز استرالیا گفت که آنها در حال بررسی گزارشی مبنی بر رها شدن یک کودک در یک وسیله نقلیه در خیابان ادوارد، شپارتون در روز ۱۰ مارس هستند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گفته والدین آلایزا، او پس از این حادثه کمی دچار مشکل خواب شده اما در مجموع حالش خوب است.

شبکه آزی چایلدکر سال گذشته گزارش داد که دستکم ۶۸ کودک طی پنج سال گذشته تا ژوئن ۲۰۲۲، در اتوبوس‌های سراسر استرالیا رها شده‌اند.

سال گذشته نیز در ۴ می دختری سه ساله در سنترال کوئینزلند در اتوبوسی خارج از مرکز آموزش اولیه لی اسمایلز بیهوش پیدا شد. گفته می‌شود که نوا آستین به مدت شش ساعت در اتوبوس رها شده و دمای داخل اتوبوس به ۲۸ درجه افزایش یافته بود.

منبع: یاهو


برچسب ها : , , , ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر
ارسال دیدگاه