وبسایت اطلاع رسانی فارسی زبانان استرالیا | Voice Of Australia

| پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024
» اجتماعی » بهترین و بدترین دستمال‌های توالت در استرالیا معرفی شدند

تاریخ انتشار : 1402/01/17 - 7:59

بهترین و بدترین دستمال‌های توالت در استرالیا معرفی شدند

صدای استرالیا - یک استرالیایی به طور متوسط سالانه ۸۸ رول دستمال توالت مصرف می‌کند که معادل کمتر از دو رول در هفته است.


صدای استرالیا – یک استرالیایی به طور متوسط سالانه ۸۸ رول دستمال توالت مصرف می‌کند که معادل کمتر از دو رول در هفته است. این میزان مصرف و پولی که بابت آن خرج می‌شود، ارزش آن را دارد که از کیفیت دستمال توالت مصرفی خود مطمئن شوید.

موسسه چویس بیش از ۳۰ محصول دستمال توالت تولیدی فروشگاه‌های کلز، ولوورث و برندهای کلینکس، Who Gives A Crap، کوییلتون و غیره بررسی کرده است تا به استرالیایی‌ها کمک کند بهترین گزینه را انتخاب کنند.

مت استین مدیر بررسی و آزمایش موسسه چویس گفت: تعداد محصولات دستمال توالت عرضه شده در بازار زیاد است اما کیفیت یک دستمال توالت به چند نکته کلیدی مربوط می‌شود. ما در چویس، دستمال توالت را از نظر مدت زمان تجزیه شدن و از بین رفتن، میزان نرمی، میزان آسانی پاره شدن و میزان مقاومت در برابر سوراخ شدن آزمایش می‌کنیم.

نتایج بررسی‌های چویس به شرح زیر است:

دستمال‌های توالت با امتیاز بالا

دستمال‌های توالت با امتیاز بالا مربوط به کوییلتون با برندهای Toilet Tissue Gold 4 ply Softness و Toilet Tissue King Size 25 per cent Larger Sheets in Gold 4 ply بودند که هر دو امتیاز ۸۵ درصد را بدست آوردند.

هر دو محصول کوییلتون با تفاوت بسیار کمی در قیمت، رتبه اول را به صورت مشترک کسب کردند. هر دو محصول از نظر میزان نرمی امتیاز ۹۰ درصد و از نظر مدت زمان تجزیه شدن و از بین رفتن امتیاز ۸۶ درصد را گرفتند.

البته این دو محصول ارزان‌ترین دستمال‌های توالت نیستند و بسته Quilton Gold معادل ۰.۶۱ دلار برای هر ۱۰۰ برگ و بسته Quilton King Size معادل ۰.۶۳ دلار برای هر ۱۰۰ برگ قیمت دارند.

بهترین دستمال‌های توالت مقرون‌به‌صرفه

دستمال توالت Aldi Confidence 3 ply Extra Soft Toilet Tissue به عنوان بهترین دستمال توالت مقرون‌به‌صرفه انتخاب شد و کارشناسان چویس به آن امتیاز ۸۲ درصد دادند.

با قیمت ۰.۲۲ دلار برای هر ۱۰۰ برگ، گزینه الدی حدود یک سوم ارزان‌تر از محصولات با امتیاز بالای کوییلتون است.

استین گفت: اگر به دنبال جایگزینی عالی برای محصولات با امتیاز بالا هستید، این محصول Confidence بهترین گزینه برای شماست. این محصول از نظر میزان نرمی امتیاز ۹۰ درصد را مشابه محصولات با امتیاز بالا بدست آورد و با قیمت کمتر از ۳۰ سنت برای هر ۱۰۰ برگ، مقرون‌به‌صرفه‌تر از آنها است.

بدترین دستمال توالت

بدترین عملکرد در بین محصولات دستمال توالت مربوط به Oobamboo Bamboo Unbleached Toilet Rolls 3 Ply بود که امتیاز ۴۳ درصد را از کارشناسان گرفت. قیمت آن در حال حاضر ۰.۵۶ دلار برای هر ۱۰۰ برگ است.

استین گفت: دستمال توالت اوبامبو در آزمایش تجزیه شدن و از بین رفتن امتیاز شوکه‌کننده ۰ درصد را دریافت کرد و بیش از ۲۰ دقیقه طول کشید تا تجزیه شود و از بین برود. اگر می‌خواهید سیستم فاضلابی با عملکرد روان داشته باشید، توصیه می‌کنیم از این دستمال توالت دوری کنید. قیمت دستمال‌های توالت اوبامبو نیز به ازای هر بسته ۴۰ دلار است که یکی از گران‌ترین محصولاتی است که ما آزمایش کردیم. در مجموع چیزهای مثبت کمی درباره این دستمال توالت می‌توان گفت.

منبع: yahoo


برچسب ها : ,
دسته بندی : اجتماعی , اخبار , اسلایدر , پیشنهاد سردبیر
ارسال دیدگاه